contact met carrieredame

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Valerie
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 mar 2013, 14:40
Gender: Onzeker

contact met carrieredame

Bericht door Valerie »

Hoi allemaal,

ik raak iets verder in mijn transitieproces, wat inhoudt dat ik zo veel vragen heb over mijn carriere?
Momenteel heb ik een bloeiende carriere en die bouwt nog steeds voort...
Ik werk als (medio/top)manager binnen een grote NL organisatie en heb geen idee hoe hiermee om te gaan. Afgezien van het feit dat ik wel enigszins verwacht dat er binnen mijn werk / de organisatie waarvoor ik werk veel ruimte bestaat voor mijn eigen ontplooiing, heb ik geen idee of ik nog altijd mijn zelfverzekerde attitude behouden zal cq. of ik mijn carriere dezelfde input kan blijven geven/ mijn carriere behouden kan (alle behandelingen / operatie etc. vragen zo veel van een mens)...
En afgezien van het feit dat mijn carriere niet het belangrijkste is mijn leven is; het zorgt er wel voor dat ik een gelukkig leven leiden kan zonder geldzorgen en ook mogelijk corrigerende operaties financieren kan etc....
Kortom; klinkt misschien als een luxe probleem voor velen van jullie, maar ik zou zo graag in contact willen komen met een 'man-to-female' transgender die ook een carriere heeft (weten te behouden)....
Alle overige reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom.
Ik ben 32jr overigens xx

Kus,
Valérie
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: contact met carrieredame

Bericht door Freetouch »

Hoi Valerie,

Ik heb ook mijn carriere weten te behouden, al is dat niet zonder slag of stoot gegaan...
Voor de bedrijven waarvoor ik werk (Amerikaanse bedrijven) kon mijn afdeling er wel mee overweg maar er kwam heel veel weerstand van het financiële management.