contact met carrieredame

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
SandraK
Berichten: 106
Lid geworden op: 10 mar 2013, 14:27
Gender: Vrouw

Re: contact met carrieredame

Bericht door SandraK »

Ik ben sinds feb. van het afgelopen jaar full time als vrouw aan het werk (docent Hogeschool). Ik ervaar geen problemen. Ik probeer zo eerlijk mogelijk te zijn over wie ik ben en luister goed naar anderen. Dat werkt wel. Ook als ik voor de klas sta. wel heb ik vooraf alles besproken met mijn manager. Ik heb ook werkzaamheden buiten de deur (vertegenwoordig daarmee de organisatie) maar was geen enkel probleem. Positieve ervaringen dus. Openheid en eerlijkheid doet wonderen, heb ik gemerkt.
Je kunt mijn avonturen volgen op: http://katja01.wordpress.com/" target="_blank
Gebruikersavatar
Hannah
Berichten: 84
Lid geworden op: 14 okt 2013, 19:37
Gender: Vrouw

Re: contact met carrieredame

Bericht door Hannah »

Hoi Sandra. En alle anderen.

Het is goed om eerlijk te zijn,wie goed doet goed ontmoet.
Zolang personen je nodig hebben, of iets van je gedaan moeten hebben . ja.
Maar er komt een tijd , dat je aan de zijlijn staat, dat je niet meer nodig bent.
Dan wordt het anders. hoe of wat. Antwoord.
Ik heb 30 jaar gewerkt, tot dat ik over de top van mijn kunnen kwam en het spoor bijster raakte , in die periode ook nog 25 jaar brandweer. Wat mogelijk ook bij heeft gedragen aan mijn burn-out , in middels al weer 20 jaar geleden, en waar door ik toen der tijd aan heb gegeven dat ik in een verkeerde huisje woonde , mijn uit leg. nu ik met pensioen ga in maart , loop ik tegen muren op, Vraag , onwil ik weet niet.
Heb sinds aanvraag in augustus, problemen met: in vullen van gegevens.
Een boekhouder , kan ik niet terecht, ben financieel niet interessant.
Pensioen fonds doet moeilijk gegevens niet leesbaar enz. .Ga naar de gemeente .gba voor officiële documenten.wordt daar af gewezen. Met de boodschap (dat is iets tussen U en pensioen fonds). Kom je bij de belasting, waar je een afspraak hebt gemaakt, omdat je een en ander niet begrijpt ,weer de deur dicht ja mevr. dat is niet aan ons . Moet u zelf oplossen.
Ja, dat weet ik maar daarvoor kom ik hier, want ik weet het niet.

Om stront ziek van te worden, van het kastje naar de muur en terug.
word bijna als een parasiet behandeld ( zo komt het over, en zo voelt het )

Ik mag hopen , dat het iedereen goed gaat, voor de windt zo gezegd, maar jullie zult het zal van tijd tot tijd ook ervaren , dat niet iedereen ons goed gezind is, en dat je pijnlijk terug geworpen word op je verleden, of wat of waar het ( anders zijn )mee te maken heeft .

Maar ik zal vechten, om dat ik mens ben, Vrouw, en het niet verdien om
Geschoffeerd of onheus behandel te worden.

Groetjes en liefs Henny.
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: contact met carrieredame

Bericht door Anon20180730 »

"Hear, hear" :wship:
en.. vergeet niet dat de toekomst en daarmee de maatschappij weer erg snel verandert en jij gaat trager. Ik weet niet of het ligt aan je verleden.. Ook als "niet tranny" worden deze problemen min of meer door een ieder ervaren :roll: :shock: :fpalm: