flaters

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

flaters

Bericht door Fay »

Ik denk ik maak ff een apart kopje aan voor zogenoemde flaters,die hier zo her en der al voorbijkomen, situaties die nie zo liepen als je wilde, er je er achteraf wel om kan lachen, ter relativering

Aftrap, zojuist nam ik me voor toch echt mijn stem te gebruiken zoals ik wilde, in de muziekwinkel,gitaarsnaren halen,maar toen ik begon te praten kwam er tot mijn eigen verbazing een enorme laag geluid uit en ik dacht wtf, mijn stem sloeg naar beneden, daar ga je

Je merkt het meteen, betreffende meneer keek me verbaasd aan, je voelt je ff lullig want dit was nu juist NIET de bedoeling

Goed, meer oefenen dus en half afdruipen naar huis

Fay
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: flaters

Bericht door Anon20210626 »

een flater.....
ach ik heb het wel een keer gehad dat ik onverwacht in de auto wel erg veel aandacht trok. Mensen keken verdacht veel om , bij het uitstappen bleek dat een stuk van mijn lange rok de hele weg als een vlag tussen de deur had gewapperd......... toch beter opletten bij het instappen .....

Renée
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: flaters

Bericht door Arike »

Het is alweer even geleden, ik was net een paar maanden "om" op het werk en ik moest even voor een dagje heen en weer naar London voor een bespreking.

Maar het was die dag 30 graden en idem aan de overkant van het kanaal... Mooi weer voor een lekker vrolijk rokje... Dacht ik... Toen ik eenmaal in het vliegtuig zat en naar mijn benen keek, had ik al zoiets van: misschien toch wat fleurig en kort ... Maar ja, eenmaal in je vliegtuig heb je weinig keuze meer... Uiteindelijk een vlucht vol problemen en landde die rotkist twee uur te laat op LCY...

Kom ik vervolgens veel te laat op mijn meeting, dan trek je al de aandacht... Kom ik daar binnen; vrijwel alleen maar ouwe mannen in grijze pakken, keurig met das ... Ik voelde me echt vreselijk onprofessioneel en bekeken in dat vrolijke rokje... Eens maar nooit weer...
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
diederique
Berichten: 2045
Lid geworden op: 03 mei 2013, 17:27
Gender: Vrouw
Locatie: Dordrecht

Re: flaters

Bericht door diederique »

Achter me hoor ik haar roepen "meneer, meneer.." intuïtief draai ik om en zie daar een verbaasde winkelmedewerker 'excuus mevrouw, ik bedoelde die meneer iets verder bij het diepvriesschap".
Laatst gewijzigd door diederique op 25 dec 2013, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: flaters

Bericht door Fay »

hi hi:)

meer meer, omdat we ons allen dan iets minder lullig voelen als we dit soort situaties delen:)

Fay, have a nice day
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8024
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: flaters

Bericht door Emma »

Geen flater waar ik zelf invloed op heb gehad zeg maar, maar ik werd maandag heel goedbedoeld door een collega aangesproken over dit:

Afbeelding
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: flaters

Bericht door Barbarella »

Iets met, stevig getucked zijn en een rits op een andere plek dan dat ik gewend was, nodig moeten en gewend zijn dat als je de deur achter je dicht hebt er een bepaalde tijd is voordat je kunt gaan, en een natte boel terwijl je nog een afspraak hebt.

Tamelijk genant en vul het zelf maar in.

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: flaters

Bericht door Freetouch »

Emma schreef:Geen flater waar ik zelf invloed op heb gehad zeg maar, maar ik werd maandag heel goedbedoeld door een collega aangesproken over dit:

[ Image ]
Oh Emma.... zo ontzettend lief dat je dit met ons wil delen.... hoe schandalig het ook is, ik kon het niet laten er hartelijk om te moeten lachen...
“good enough”
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8024
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: flaters

Bericht door Emma »

thegirlinme schreef: Oh Emma.... zo ontzettend lief dat je dit met ons wil delen.... hoe schandalig het ook is, ik kon het niet laten er hartelijk om te moeten lachen...
Als ik het goed heb stond deze afgelopen vrijdag in het Parool of zo. Ik zal tekenaar Floor de Goede misschien nog wel een dankjewel mailtje sturen. En ik moest er ook om lachen hoor. Heb zelfs een antwoord gestuurd uit dezelfde strip:

Afbeelding
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: flaters

Bericht door Freetouch »

Waar zit de Like knop???

:lol:
“good enough”