Transitie binnen transitie

Make-up, kleding, en zo voort
Barbarella

Transitie binnen transitie

Bericht door Barbarella »

Ik ben mijn uiterlijk zat, of tenminste wat ik er mee doe ben ik zat. Wil mijn bob extremer laten knippen, mijn haar een tint donkerder verven. En andere make-up, donkerder , fellere lijnen

Ik wil nieuwe kleren en veel nieuwe kleren. ik ben spijkerbroeken zat.

Zit toch erg met een jaren 20 look in mijn hoofd.

Gaat wel met een hoop onrust gepaardl Het gaat ook weer een hoop geld kosten dat ik niet heb.

Ik ben bang dat ik het soort vrouw ben dat om de zoveel tijd kompleet van lookd verandert.

Zijn er hier nog meer mensen die om de zoveel tijd compleet van loopks veranderen

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Anon20180501

Re: Transitie binnen transitie

Bericht door Anon20180501 »

Ik ben van zeer uitdagend (hyperfase) via 'gedegen' (hypofase) bij 'gewoon' uitdagend uitgekomen als zijnde mijn eigen stijl.
Dat blijft het tot ik zelf vind dat het niet meer kan of mij het door mijn kinderen verboden wordt.
En wat daarna zien we dan wel weer maar ik denk wel dat ik wat mijn kleding betreft altijd wel zal blijven opvallen.

X Daniéla
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Hoi Daniéla.

Ik heb zelf eigenlijk voornamelijk uitdagende buien, er een beetje uitdagend uitzien is zo af en toe best fijn. Alleen jammer dat mannen dan za raar gaan doen. Maar naast uitdagend houd ik enorm van kleding die er uitspringt. De stijl vind ik tamelijk irrelevant iedere stijl heeft zijn mooiere en mindere uitingen.

Door kleding van je wensgeslacht te dragen ben je er nog niet, je stijl vinden is ook van belang, Alleen vind ik het leven te kort voor een stijl.

Ik houd wel van dingen die opvallen maar leuke ontwerpen vallen gewoon op. Ik heb alleen niet iedere dag zin om zelf op te vallen. Of tenminste. ik heb niet iedere dag zin in het gedrag van sommige mensen als je opvalt.

We leven qua kleding en uiterlijk ook echt in een hele rare tijd, Door de crises komen er hardstikke veel bewaard gebleven toppertjes bij de krinkloop terecht en door de technologie is er er hardstikke leuke dingen mogenlijk voor erg weinig geld. hier staat tegenover dat niet opvallen en opgaan in de menigte het hoogste goed is.

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

tja, ik weet het niet Barbarella, ik heb geen overdreven sterke drang om op te vallen maar dat het in de ogen van anderen misschien wel té opvallend en/of te uitdagend is, daar trek ik mezelf niets van aan. Het is eigenlijk toeval dat mijn stijl veel - vooral mannen - opvalt. :roll: :)
Ik zal echter niet teleurgesteld zijn als er mensen tussen zitten die met een boog om me heen lopen omdat ik in hun ogen iets te ordinair gekleed ben want het is;

I am i said, what you see, is wat you get.

x Daniéla
Simão

Bericht door Simão »

Toen ik jonger was veranderde ik elke paar maanden sterk van uiterlijk. Liet dan ook meteen nieuwe pasfoto´s maken. Nu wat minder vaak, maar als er een verandering komt, is die wel altijd radicaal, want ik vind wel dat je het moet zien. Ik wil niet dat men mij uit kan tekenenen.
Ik weet nog dat ik van krullend haar tot mijn middel naar een paar milimeter ging. De kapster wilde het niet eens doen. Alleen mensen die er zaten "oooo zonde". Een kapper "Mag ik het doen, mag ik het doen?" en daar gingen mijn krullen. Nooit spijt van gehad. Ik heb het ook asymetrisch gehad, en half zwart en half blond, 5 strepen erin, etc... Als ik rijk was, had ik zeker 50 pruiken gehad in die tijd, denk ik zomaar, ook lekker fel gekleurde.

Je moet gewoon doen wat bij je past, wat je VOELT, vind ik.

Het is niet zo dat je besluit "zo moet ik er uit zien" en dat je dat maar voor de rest van je leven vol moet houden, toch?
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
Alexandra

Bericht door Alexandra »

Ben niet echt veel veranderd... heb wel het een en ander geprobeerd, maar ik kom altijd weer uit op een natuurlijke "look", naturel: dus geen fratsen zoals veel make-up, felle kleuren of sieraden. Daar voel ik me toch prettiger bij. Ik durf sowieso niks met mijn haar te doen, en zeker niet verven, 5 jaar over gedaan om het op 65cm lengte te krijgen. Met kleding ben ik wel veel veranderd... heb veel "fouten" gemaakt in het begin qua kleding, als die foto's zie dan denk ik: waar zat ik met mijn hoofd dan... Ik draag ook geen spijkerbroeken meer. Als ik die aan heb dan voel ik me gewoon niet fijn meer. Maar ik loop ook niet meer in leggings of zo.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb