Een oproep van Brandon (fotografiestudent)

Nieuwsberichten
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Een oproep van Brandon (fotografiestudent)

Bericht door Eva »

Eerst zal ik mijzelf even voorstellen, ik ben Brandon van den Berghe, 20 jaar en ik studeer fotografie aan het Grafisch Lyceum in Rotterdam. Op het moment zit ik in mijn laatste (4e) jaar en ik ga beginnen met mijn 'eindproject'.

Afgelopen december keek ik een programma op de VPRO genaamd 'Andere Tijden' waar je mensen in de jaren 70/80 zag die in het verkeerde lichaam waren geboren en dat er in die tijd ontzettend veel onbegrip voor was. Ook heb ik de film 'Boys Don't Cry' gezien dat gebaseerd is op een echt verhaal. Dit onderwerp zette me nog lang aan het denken en ik kwam uit bij de gedachte om het als eindproject te doen. Ik wil dit in beeld brengen door iemand (die nog niet een geslachtsoperatie is ondergaan, maar wel weet dat hij/zij in het verkeerde lichaam is geboren) te volgen in zijn of haar dagelijks leven. Tijdens dit proces wil ik zowel de goede als slechte momenten vastleggen op beeld. Ook wil ik de veranderingen in zijn of haar leven laten zien. Ik wil de kijker laten zien dat transgenders veel te verwerken hebben en dat het niet zomaar iets is. Tegenwoordig worden dit soort zaken al veel meer geaccepteerd dan vroeger. Toch wil ik dat mensen door mijn foto's meer begrip voor elkaar krijgen.

Ik heb nagedacht over hoe ik transgenders het best kan benaderen en al snel kwam ik op dit forum uit. Nu is mijn vraag of jullie mij zouden kunnen helpen in contact te komen met een geschikt persoon die dit zelf ook ziet zitten.

Bedankt voor het lezen van mijn bericht. Ik zie uw antwoord graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Brandon van den Berghe
[email protected]
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Re: Een oproep van Brandon (fotografiestudent)

Bericht door Emma »

Heb hem gemaild. Maar dat betekent niet dat je niet meer naar hem hoeft te reageren hoor als je denkt, dat lijkt me wel wat.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]