Oproep van (een andere) Eva aan FtM forumleden

Nieuwsberichten
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Oproep van (een andere) Eva aan FtM forumleden

Bericht door Eva »

Ik zal mezelf eerst even voorstellen. Ik ben Eva, student journalistiek in Utrecht en voor mijn opleiding hou ik momenteel een blog bij met als onderwerp borsten. Ik interview personen met een bijzonder verhaal of deskundigheid in borsten, en probeer zo te schetsen wat borsten voor ons betekenen.

Dit is ook de reden voor mijn bericht op dit forum. Omdat ik voor dit blog ook graag artikelen wil schrijven die een andere blik op borsten geven dan 'mooi', 'vrouwelijk' of 'seksueel', lijkt het mij erg interessant om in beeld te brengen wat borsten nu eigenlijk betekenen voor personen die deze liever niet als onderdeel van hun lichaam zien. Daarom is mijn vraag aan jullie, of iemand hier (Trans FtM) geïnteresseerd is om hierover in gesprek te gaan met mij. Het gaat mij om een kort interview over hoe jij tegen je lichaam, waar ooit (of nog steeds) ook borsten deel van uitmaakten, aankijkt.

Mocht je hier aan mee willen werken, dan hoor ik graag van je! Voor eventuele vragen of meer informatie kunnen jullie altijd contact met me opnemen via [email protected]. Mochten jullie eerst een kijkje willen nemen op mijn blog, dan kan dat via deze link: evasalomon.wordpress.com.

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,
Eva Salomon
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Nathan90

Re: Oproep van (een andere) Eva aan FtM forumleden

Bericht door Nathan90 »

Zal het bericht even op de Facebook zetten, de meeste jongens zijn volgens mij niet meer zo vaak te vinden op het forum.
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Oproep van (een andere) Eva aan FtM forumleden

Bericht door Eva »

Ik voel me een beetje voor schut gezet. Enkele dagen nadat Eva Salomon haar oproep deed sluit ze doodleuk het topic. Om haar moverende redenen.
Is haar goed recht, maar ik zal me iets minder snel laten gebruiken voor het plaatsen van oproepen.
Case closed.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)