via de sita van Laura stuitte ik op een mooi boekje, het handboekje voor de ts-vrouw van Che Dansart.
ik was van plan om het blog van Laura eens grondig te onderzoeken
maar toen Laura ergens schreef dat je dit boekje moest gaan lezen, omdat het een eye-opener zou zijn, ben ik toch eerst maar met het boekje begonnen en moet haar blog nog even wachten.
dit handboekje kunnen jullie lezen of downloaden via de onderstaande link:
http://www.che-dansart.be
toch nog even een aanvulling toegevoegd:
ik heb hier verder geen bedoeling mee of wil ook helemaal niemand vertellen hoe zij hun leven of transitie moeten leiden, maar mijn enigste bedoeling was om aan alle forumleden te laten weten van het bestaan van dit document.
ik heb er ook geen mening over, want ik ik heb het nog niet uitgelezen.
persoonlijk vermoed ik dat het zeker niet de bedoeling was van de schrijfster dat iedere transvrouw dit boekje als HET HANDBOEK voor elke transvrouw als zodanig zou lezen, maar meer als een helpende hand in je zoektocht of proces.
natuurlijk zijn wij allemaal ook verschillend en uniek, wij zijn ook maar mensen en naast dat we al individu al zo verschillend zijn, is elk leven en elke situatie daarbij ook nog eens verschillend.
misschien heb je wat aan het verhaal van de schrijfster en dan is het toch mooi en als je jezelf er niet in herkent of het niet begrijpt, ook goed toch, niets mis mee.
groetjes mieke