Een brief voor mijn ouders geschreven.

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Transman32
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 feb 2014, 12:50
Gender: Trans FtM

Een brief voor mijn ouders geschreven.

Bericht door Transman32 »

Vanacht ben ik de hele tijd bezig geweest met het schrijven van een brief voor mijn ouders. Het was niet simpel, omdat ik steeds maar in mijn hoofd die grote angst had. Angst om ze kwijt te raken. Toch is het me gelukt om een brief te schrijven met daarin geschreven wat ik hun wilde vertellen. Mijn angst is groot om ze kwijt te raken, maar als ik kijk naar hoe ik mezelf aan het kwijtraken ben en helemaal kwijt ga raken als ik niet voor mijn eigen geluk ga kiezen is die angst groter geworden dan de angst om mijn ouders te verliezen. Dus hoewel ik de brief nog niet verstuurd heb heb ik hem wel al geschreven en ook heb ik een afspraak bij de huisarts gemaakt om een verwijsbrief te krijgen voor psychiatrische hulp. Mijn nieuwe moto is daarom ook:'It's time to live!' En dit is ook de nieuwe titel voor mijn boek.
Gebruikersavatar
Hannah
Berichten: 84
Lid geworden op: 14 okt 2013, 19:37
Gender: Vrouw

Re: Een brief voor mijn ouders geschreven.

Bericht door Hannah »

goed begin, succes Henny. :hug:
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: Een brief voor mijn ouders geschreven.

Bericht door Anon20180730 »

heel veel sterkte en succes bij je volgende stap(pen) :hug2:
Transman32
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 feb 2014, 12:50
Gender: Trans FtM

Re: Een brief voor mijn ouders geschreven.

Bericht door Transman32 »

Dank jullie wel... Werd vandaag gebeld voor een afspraak bij een psychiater, terwijl ik aangegeven had dat ik weer bij mijn oude psychiater wou. Daar heb ik al een vertrouwensband mee en als ik daarmee helemaal weer van onder af aan moet beginnen met een nieuwe psychiater gaat het niet goed komen... Maar gelukkig is dat nu geregeld en mag ik bij mijn oude psychiater.