account de-activeren

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

account de-activeren

Bericht door Venka »

Beste Arike en Eva en andere forum leden,

Bij deze wil ik graag mijn lidmaatschap aanbieden omdat ik niet langer deel wil uit maken van een community waar openlijke beledigingen en schelden word getolereerd.Mijn woorden worden vaak - door dezelfde mensen - verkeerd uitgelegd met als gevolg laaghartige woord gebruik dat ik niet langer wil slikken.Ik ben de beledigingen aan mijn adres meer dan zat en elke keer word ik weer geëmotioneerd geraakt terwijl ik enkel een goed bedoelde reactie wil geven over een specifiek onderwerp en nooit mensen wil "bevelen" of "mijn almachtige waarheid" wil opdwingen.Ook het draadje "transseperatisme" is compleet uit haar verband gerukt door mensen die vol zitten met dogma,s over anders denkende en als je als binaire transseksueel/vrouw je mening geeft word je betuigt van beledigingen en opmerkingen dat ik anders denkende buitensluit omdat ik binair denk terwijl ik altijd open sta voor anders denkende en ik nooit mensen buitensluit want we zijn allen mensen en de hokjes heb ik niet bedacht.Ik wil een quote mee geven aan anders denkende
Separatism does not imply to be disrespectful to other transgenders, not to feel better than others. However it means they want to be heard and not discarded.
This separatism is not about the true transgender nor true transsexual. It is all about different opinions and it says nothing about the value of gender dysphoria. All human beings are equal.
Ik heb jaren met veel plezier onderdeel uitgemaakt van in mijn ogen 1 van de beste forums op het gebied van diversiteit maar helaas is de verharding in de maatschappij ook hier binnen gedrongen en eigenlijk was het ook te mooi om waar te zijn dat het hier niet zou zijn.Maar helaas is dit forum wel een afspiegeling van de maatschappij met al haar voordelen en nadelen.Toen ik mij aanmeldde op dit forum was het forum voor mij echt een forum van herkenning en hulp maar nu ik zover ben in mijn transitie is de hulp van dit forum niet meer zo nodig.Nu de verharding zich doorzet en er steeds meer 2 deling komt word het tijd dat ik dit forum achter mij laat en verder ga met mijn leven.Mensen die ik hier heb leren kennen en die belangrijk zijn geworden voor mij die weten hoe ze mij kunnen bereiken en dat gebeurt al los van dit forum.




Veel liefs Aafke
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Venka op 10 feb 2014, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
prixs
Berichten: 46
Lid geworden op: 27 jan 2014, 15:26
Gender: Trans MtF

Re: account de-activeren

Bericht door prixs »

Hoi misschien is het een idee dat je een keer naar je innerlijk moet gaan kijken want dat klopt denk ik niet meer wat je zelf allemaal zegt tegen anderen.
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: account de-activeren

Bericht door jacqueline »

ja sorry...als een van de betere leden hier al vertrekken dan moet dit toch wel een wake-up call zijn aan de moderatoren. Ik zie Aafke niet graag vertrekken. Want wie volgt erna? Wat blijft er op een gegeven moment nog van dit forum over?
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: account de-activeren

Bericht door jacqueline »

en hoeveel draadjes moeten er nog komen met een slotje erop? Wat geeft dit voor een indruk aan nieuwe leden die nog een trans forum moeten uitzoeken? :fpalm:
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6822
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: account de-activeren

Bericht door Eva »

Je verzoek wordt in overweging genomen, Aafke. Zoals je weet zijn jij het ik het niet over alles eens, maar ik wil je niet kwijt op dit forum. Ik wacht de mening van de overige teamleden af.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6822
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: account de-activeren

Bericht door Eva »

@ Jaqueline: Enerzijds wordt ons verweten dat we niet voldoende ingrijpen en als we dat dan wel doen neem jij mij/ons dat kwalijk?
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: account de-activeren

Bericht door Venka »

Eva schreef:Je verzoek wordt in overweging genomen, Aafke. Zoals je weet zijn jij het ik het niet over alles eens, maar ik wil je niet kwijt op dit forum. Ik wacht de mening van de overige teamleden af.
Het gaat niet om jullie mening maar om respect mijn voor mijn keuze.Je hoeft ook niet met elkaar eens te zijn om met elkaar op goede respectvolle voet te leven.Het leven is niet leuk als je met zijn allen met de wind mee plast en soms moet je tegen de wind in plassen en soms word je nat maar dat is een keuze.
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: account de-activeren

Bericht door jacqueline »

ingrijpen kan ook op een andere manier dan draadjes sluiten. Het valt me steeds meer op dat men alle woorden van Aafke letterlijk gaat nemen en op elke slak(woord) zout word gelegd. Als het maar enigszins anders KAN worden opgevat dan word gelijk de aanval op Aafke geopend. Dat moet stoppen en de mensen die dit steeds weer doen moeten echt via pb gewaarschuwd worden. Dan hoeven er geen draadjes gesloten te worden.
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: account de-activeren

Bericht door Venka »

jacqueline schreef:ingrijpen kan ook op een andere manier dan draadjes sluiten. Het valt me steeds meer op dat men alle woorden van Aafke letterlijk gaat nemen en op elke slak(woord) zout word gelegd. Als het maar enigszins anders KAN worden opgevat dan word gelijk de aanval op Aafke geopend. Dat moet stoppen en de mensen die dit steeds weer doen moeten echt via pb gewaarschuwd worden. Dan hoeven er geen draadjes gesloten te worden.
Beter kan ik het niet verwoorden,waarvoor mijn dank :wship:
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: account de-activeren

Bericht door Anon20180730 »

eens.. en.. mods mogen vooral ook niet te snel gaan ingrijpen.. oei oei, dat is echt de dood in de pot.. (ik durf bijna niets meer te zeggen).. :fpalm: