account de-activeren

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Alexandra
Berichten: 835
Lid geworden op: 20 aug 2012, 12:15
Gender: Vrouw

Re: account de-activeren

Bericht door Alexandra »

Soms is het beter om eventjes afstand te nemen... ik wens je sterke Aafke.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
Livinit
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 feb 2014, 23:59
Gender: Vrouw

Re: account de-activeren

Bericht door Livinit »

Eva schreef:Je verzoek wordt in overweging genomen, Aafke. Zoals je weet zijn jij het ik het niet over alles eens, maar ik wil je niet kwijt op dit forum. Ik wacht de mening van de overige teamleden af.
Moet er over vergaderd worden als je je account hier wil deactiveren??
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: account de-activeren

Bericht door jacqueline »

ik vind dat ze moet blijven.
Livinit
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 feb 2014, 23:59
Gender: Vrouw

Re: account de-activeren

Bericht door Livinit »

jacqueline schreef:ingrijpen kan ook op een andere manier dan draadjes sluiten.
Erg makkelijk inderdaad. Het probleem wordt er niet door opgelost en de topic starter heeft het nakijken..
Lise
Berichten: 629
Lid geworden op: 23 dec 2013, 00:25
Gender: Onzeker
Locatie: Utrecht

Re: account de-activeren

Bericht door Lise »

ik snap nooit helemaal de drang van mensen om op internetfora zulke grootse gebaren te maken. als ik het ergens niet leuk meer vind, log ik gewoon niet meer / wat minder in.

ik kom hier nu een maand of twee en in die tijd is er bijna een moderator mee gekapt en hebben een aantal vaste mensen gedreigd met vertrek. dit forum is een hartstikke mooie en toegankelijke verzameling van informatie en een soort unieke mogelijkheid om van de real-life ervaringen van anderen te leren. waarom moet alles dan meteen zo'n drama worden? kan iedereen niet gewoon even diep adem halen en zichzelf en de mede-gebruikers niet zo ontzettend serieus nemen?

aafke, als je het leuk vindt om dit forum te bezoeken en te posten, gewoon blijven doen! vind je het niet meer leuk, dan niet meer doen. jammer, want je posts vielen me op. maar ingewikkelder dan dat is het toch niet?
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: account de-activeren

Bericht door Veronica »

*deels knip*

@mods, ik ben lid van vele fora's en 1 van de grootste in Nederland heeft enorm strenge mode en maakt dat de boel leuker? Nee, je moet constant op je teentjes lopen en dat is niet fijn.

De taak van een moderator is zwaar en jullie doen het heel erg goed wat dat betreft, en als iemand het anders vindt is dat haar of zijn probleem.

Thats my part.
Laatst gewijzigd door Veronica op 10 feb 2014, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: account de-activeren

Bericht door Anon20180730 »

Veronica schreef:@aafke, niet weggaan ik kan je tig redenen geven waarom maar ik noem er 1, jij hoort gewoon hier, jij bent de roos die tussen de tulpen opvalt en dat is een compliment :)
uhh.. wel wat separatistisch hoor zo'n roos tussen die 'tulpen'.. en dan ken ik nog wel wat roosjes hier.. :P :roll: 'T gaat wel wel weer lekker zo
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: account de-activeren

Bericht door Veronica »

Irene schreef:
Veronica schreef:@aafke, niet weggaan ik kan je tig redenen geven waarom maar ik noem er 1, jij hoort gewoon hier, jij bent de roos die tussen de tulpen opvalt en dat is een compliment :)
uhh.. wel wat separatistisch hoor zo'n roos tussen die 'tulpen'.. en dan ken ik nog wel wat roosjes hier.. :P :roll: 'T gaat wel wel weer lekker zo
*knip*
Laatst gewijzigd door Veronica op 10 feb 2014, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: account de-activeren

Bericht door Anon20180730 »

sorry dat begrijp ik ook wel, maar dat kun je toch zo niet schrijven beste Veronica...
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: account de-activeren

Bericht door Veronica »

Irene schreef:sorry dat begrijp ik ook wel, maar dat kun je toch zo niet schrijven beste Veronica...
So let it be...
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding