een zomerse probleem

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Saskia
Berichten: 564
Lid geworden op: 25 nov 2013, 12:48
Gender: Vrouw
Locatie: Rodenrijs

een zomerse probleem

Bericht door Saskia »

Hoi allemaal,
Het is hier in het westen ( Rotterdam) zonnig op dit moment en dat brengt mij op het idee om het aanstaande probleem alvast te proberen te voorkomen.
Ik draag dagelijks een soft beha onder mijn kleren. Met mijn 8 cm zit dat goed. Normaal onder t-shirt en overhemd. Geen probleem, nooit iemand ook maar een opmerking over gemaakt omdat het waarschijnlijk ook niet is te zien.
Waar ik echter mee zit is de zomer. Afgelopen jaar heb ik die periode meer niet dan wel gedragen maar ik wil net als nu elke dag. Maar ben bang dat dat goed is te zien onder een enkel t-shirtje. Een normale vrouwen jeans valt niet op maar een beha wel. Als ik HRT en RLE krijg raak ik mijn werk zo wie zo kwijt maar tot die tijd wil ik het wel behouden.
Dus de vraag is eigenlijk heel simpel: wat kan ik het beste dragen tijdens de zomer\warme dagen zodat het veilig kan? Bedoel dus soort kleding maar ook kleur van beha en shirt als dat uitmaakt. Alle info is welkom.

Saskia
Afbeelding

Afbeelding

Geboren en getogen in de mooiste stad van de EU: GRONINGEN (daar gaat niets boven)
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: een zomerse probleem

Bericht door Fay »

stoppen met verstoppen?

Fay
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3667
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: een zomerse probleem

Bericht door Irene_de_Vreede »

Als je niet al te dunne en strakke T-shirts draagt val het niet zo op. Ik zou wel oppassen met witte/lichte T-shirts en felgekleurde BH's.
Irene
Gebruikersavatar
diederique
Berichten: 2045
Lid geworden op: 03 mei 2013, 17:27
Gender: Vrouw
Locatie: Dordrecht

Re: een zomerse probleem

Bericht door diederique »

Je hebt kennelijk al borstgroei of is die 8 cm van je mannelijke ik? De vraag is, met Fay, hoelang je je zelf nog wil verstoppen. Ook zonder bh vallen tepels als ze na de hrt vrouwelijk trots vooruit steken domweg onder een dun shirtje al snel op.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Joyce
Berichten: 357
Lid geworden op: 31 mar 2012, 13:55
Gender: Vrouw
Locatie: Wezep

Re: een zomerse probleem

Bericht door Joyce »

Draag een huidkleurig voorgevormd t-shirt bh

huidkleurig valt niet op onder witte t-shits, wit wel
voorgevormd, dan vallen de tepels niet op
t-shirt bh omdat deze glad is en geen dikke randen

Als dan nog even kan zonder bh bandjes, let wel op dat er dan siliconenrandjes in de cups zitten tegen afzakken

Heikel punt blijft altijd de achtersluiting en aan de voorkant je bobbels en als je wel bandjes heb de verstelclip

Joyce
Gebruikersavatar
Alexandra
Berichten: 835
Lid geworden op: 20 aug 2012, 12:15
Gender: Vrouw

Re: een zomerse probleem

Bericht door Alexandra »

Ja, een BH ga je zien zitten in de zomer, maakt niet uit wat voor kleur shirt je aan hebt. Tenzij het een plak BH is, zo'n onzichtbare. Maar als een BH zichtbaar is, dan zijn borsten dat ook. Dus ik vrees dat je er niet onderuit komt. Of je draagt i.p.v. een bh een strak vallend luchtig hemdje/sportbh. Dat doe ik meestal in de zomer. Vooral als het snoeiheet is. Ik vind BH's namelijk vreselijk, ik draag ze zelf zo min mogelijk.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: een zomerse probleem

Bericht door Fay »

Best een contradictie, het traject ingaan met bijbehorende behandeling maar het niet willen (laten )zien

Snap het wel hoor,wellicht gepaard met schaamtegevoelens, en/of nog niet zo ver zijn om om te gaan, passabiliteit etc

Het komt me iig wel bekend voor, alleen kan je niet onder dat punt van omgaan heen en kan je imo beter energie steken in er uit zien en bijlopen zoals jij het wenst, dan verstoppen

succes
Fay
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: een zomerse probleem

Bericht door Anon20180730 »

ruimere kleding..
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: een zomerse probleem

Bericht door Freetouch »

De FTM gebruiken binders... is dat een optie misschien???
“good enough”
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: een zomerse probleem

Bericht door jacqueline »

het gezicht en de haren zijn het aller belangrijkst....als dat vrouwelijk is maakt het niet eens uit of je wel of geen borsten hebt.....Als je ze wel hebt ziet het er vaak nog beter uit......