een zomerse probleem

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Saskia
Berichten: 564
Lid geworden op: 25 nov 2013, 12:48
Gender: Vrouw
Locatie: Rodenrijs

Re: een zomerse probleem

Bericht door Saskia »

Hoi Ys62,

Het is inderdaad een reis samen met mijn gezin. De psycholoog bij screening had geen twijfel en ik ook niet. Het probleem van mij is dat ik sneller wil dan dat mijn gezin op dit moment aan kan. Hun intentie is dat ze me wel willen steunen maar ze vinden het wel moeilijk. . Op 26 mei heb ik om 11.00 mijn 1e diagnostisch gesprek. De enige bevestiging is van een transman die bij mij in de buurt woont en waar ik regel matig mee praat.
Saskia
Afbeelding

Afbeelding

Geboren en getogen in de mooiste stad van de EU: GRONINGEN (daar gaat niets boven)
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: een zomerse probleem

Bericht door Anon20180501 »

'2 centen' van onschatbare waarde YS62. ;)
YS62
Berichten: 203
Lid geworden op: 24 mar 2013, 18:29
Gender: Vrouw
Locatie: Tussen Rotterdam en Gouda

Re: een zomerse probleem

Bericht door YS62 »

Saskia schreef:Hoi Ys62,

Het is inderdaad een reis samen met mijn gezin. De psycholoog bij screening had geen twijfel en ik ook niet. Het probleem van mij is dat ik sneller wil dan dat mijn gezin op dit moment aan kan. Hun intentie is dat ze me wel willen steunen maar ze vinden het wel moeilijk. .
Saskia
Ik heb het er maar even in dik geaccentueerd om je iets duidelijk te maken.
Lees het forum maar eens door hoevelen van ons wat jij nu hebt niet hebben gehad nl steun van je gezin en ik laat het aan je eigen verbeelding over om te bepalen wat dat met je doet.
Net als goede wijn hebben dit soort zaken tijd nodig en dat jij al die tijd andere zaken hebt gedaan mag nooit een pressie middel zijn om het begrip 'tijd' door de strot te duwen van bv je gezin.

Go slow(er) with the flow en stuur bij daar waar nodig zonder je doel uit het oog te verliezen.

Neemt niet weg dat ik jouw en je gezin kracht, wijsheid en liefde toewens wat de uitkomst ook moge zijn
YS62
Berichten: 203
Lid geworden op: 24 mar 2013, 18:29
Gender: Vrouw
Locatie: Tussen Rotterdam en Gouda

Re: een zomerse probleem

Bericht door YS62 »

Daniéla schreef:'2 centen' van onschatbare waarde YS62. ;)
Ook deze is om te koesteren waarvoor dank Daniéla :D

De onschatbare waarde van een forum mn met onderwerpen als dit is dat mensen die alles al achter de rug hebben ervaringen willen delen dit om te het vaak vele leed wat is ondergaan en/of verkeerde keuzes te voorkomen.

Zie het maar als een cadeautje wat je aangereikt wordt.
Gebruikersavatar
Mellaney
Berichten: 108
Lid geworden op: 13 dec 2012, 17:32
Gender: Transgender
Locatie: Midden Nederland

Re: een zomerse probleem

Bericht door Mellaney »

Een mens lijdt dikwijls 't meest
Door 't lijden dat hij vreest
Doch dat nooit op komt dagen.
Zo heeft hij meer te dragen
Dan God te dragen geeft.

;)
Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen!