Lijsttrekker Rhianna Gralike van de lokale partij OPA Dronten ziet haar transgender zijn als voordeel. Ze was vroeger een man en is nu een vrouw geworden. Als politica zegt ze alle problemen van zowel de mannelijke als de vrouwelijke kant te kunnen belichten.
Bekijk hier het interview
´Transgender zijn is gunstig in de politiek´
-
Raisa
-
Veronica
Re: ´Transgender zijn is gunstig in de politiek´
Ze gedaagd zich tenminste normaal en kleed en ziet er normaal uit vergeleken met de trans in de Poolse kabinet.
-
Freetouch
Wedden dat ze het niet red tot een positie in de gemeenteraad...
Niet dat ze niet goed zou zijn, maar juist de kiezers zullen het nog niet aandurven vrees ik.
Niet dat ze niet goed zou zijn, maar juist de kiezers zullen het nog niet aandurven vrees ik.
Laatst gewijzigd door Freetouch op 27 feb 2014, 09:06, 1 keer totaal gewijzigd.
“good enough”
-
Veronica
Helaas ben ik heb met je eens, helaas omdat het dus waarschijnlijk gaat gebeuren zoals jij het zegt.Melany schreef:Wedden dat ze het niet red tot een opstiet in de gemeenteraad...
In Polen heb je een partijleider (kleine partij, de partij zelf doet niks voor transen, de partijleider doet dat wel in vrije tijd) die een MtF is, ook zo rond de leeftijd van de bovengenoemde ( Anna Gródzka )
Dan zijn ze in Polen veel erger tegen transen, zij wordt nooit serieus genomen omdat ze een trans is maar ook door de reden dat zij zich gedraagt, onprofessioneel en druk, net een klein kind.
Als je die laatste 2 fout doet, wel of niet trans dan kun je beter stoppen.
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Bij de gemeenteraadsverkiezingen ben ik lid van het stembureau hier in de wijk. Zit ik van half 7 tot half 1 en van half 7 tot 9 toezicht te houden op een kliko met een gleuf.
In een wat verder verleden zat ik in het bestuur van de wijkvereniging, er waren toen veel meer mensen die mij kenden dan andersom. Ik heb gemerkt dat er een heleboel mensen zijn die willen weten hoe het met me gaat. Voor een deel uit sensatiezucht, die hebben nog nooit een trans in het echt gezien, maar voor het overgrote deel omdat ze toch meeleven.
Ik denk niet dat ik invloed ga hebben op het opkomstpercentage van dit stembureau, maar ik ben toch heel benieuwd naar wie ik tegen ga komen.
En zelf meedoen? Ik pas bij geen enkele partij dus dat is niet aan de orde
In een wat verder verleden zat ik in het bestuur van de wijkvereniging, er waren toen veel meer mensen die mij kenden dan andersom. Ik heb gemerkt dat er een heleboel mensen zijn die willen weten hoe het met me gaat. Voor een deel uit sensatiezucht, die hebben nog nooit een trans in het echt gezien, maar voor het overgrote deel omdat ze toch meeleven.
Ik denk niet dat ik invloed ga hebben op het opkomstpercentage van dit stembureau, maar ik ben toch heel benieuwd naar wie ik tegen ga komen.
En zelf meedoen? Ik pas bij geen enkele partij dus dat is niet aan de orde
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Freetouch
Ik ambieer wel een Politieke functie, maar dan niet lokaal... Ik hoef ook geen minister te zijn, president lijkt me wel wat...
Uiteindelijk zou ik liever lobbyiste zijn of voorzitter van het ministerie van sociale zaken...
helaas blijf ik waarschijnlijk gedoemd tot slotmachine voor de bedrijven waar ik voor werk...
Uiteindelijk zou ik liever lobbyiste zijn of voorzitter van het ministerie van sociale zaken...
helaas blijf ik waarschijnlijk gedoemd tot slotmachine voor de bedrijven waar ik voor werk...
“good enough”
-
Veronica
Ik zou zeggen, ga ervoor dan wordt je na de eerste zwarte president de eerste vrouw EN trans als president.Melany schreef:Ik ambieer wel een Politieke functie, maar dan niet lokaal... Ik hoef ook geen minister te zijn, president lijkt me wel wat...
Dus meteen de NSA, FBI en CIA afschaffen, en vergeet de RSA en Apple niet.
Oh ja, en chanteer de Zuid-Koreanse regering dat Samsung verboden wordt.
-
Janneke
Die stem... 
-
Veronica
Valt mee, ik heb het erger gehoord, sterker nog ik heb een vrij vrouwelijke trans gezien op YouTube met een stem die zo zwaar was, zonde.