Hoeveel paar schoenen en laarzen heb je?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Alexandra
Berichten: 835
Lid geworden op: 20 aug 2012, 12:15
Gender: Vrouw

Hoeveel paar schoenen en laarzen heb je?

Bericht door Alexandra »

Altijd leuk. :)

Zojuist even geteld, Ik heb 10 paar schoenen en 8 paar laarzen. Ik dacht dat ik er meer had, het valt dus nog reuze mee. Ik heb wel een schoenenrek en een aparte laarzenrek, anders kan ik ze niet kwijt.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Hoeveel paar schoenen en laarzen heb je?

Bericht door Veronica »

Wow, kom ik met 1 paar sneakers, 1 paar laarzen en 1 paar pumps :P

Echte vrouwencollectie, ik heb geen ruimte (en geld...) voor meer, plus ik ben echt het type die moeilijk kan kiezen :D
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3666
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Hoeveel paar schoenen en laarzen heb je?

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik heb ook maar 1 paar laarzen, heb nogal dunne kuiten waardoor het lastig is goed passende laarzen te vinden. Ik heb wel 15 tot 20 paar schoenen.
Irene
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Hoeveel paar schoenen en laarzen heb je?

Bericht door Raisa »

Met mijn schoenmaat ben ik al blij dat ik voor elke gelegenheid 1 paar heb....

Ben nog wel opzoek naar een paar mary jane's voor van de zomer.
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Hoeveel paar schoenen en laarzen heb je?

Bericht door Freetouch »

3 paar laarzen, 3 paar pumps, 12 paar zomer schoenen, 3 paar sneakers, en nog 12 paar allerlei soort schoenen zoals enkel laarsjes etc...
“good enough”
Gebruikersavatar
Alexandra
Berichten: 835
Lid geworden op: 20 aug 2012, 12:15
Gender: Vrouw

Re: Hoeveel paar schoenen en laarzen heb je?

Bericht door Alexandra »

Ik heb één paar pumps, maar vind het niet prettig om op te lopen. De hoogste hak die ik heb is 4.5 cm, op een laars. Maar ook daar loop ik niet helemaal lekker op. Meeste laarzen hebben 2.5cm of een vlakke hak. Voor de rest nog enkel-laarsjes, moccasins/instappers en inderdaad twee paar wandelschoenen.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Hoeveel paar schoenen en laarzen heb je?

Bericht door Freetouch »

Het fijnste loop ik op laarzen met een kleine hak of schoenen met een hak van 6cm of meer... is wel handig als je tegenover iemand staat die groter is als jezelf...
Laatst gewijzigd door Freetouch op 03 mar 2014, 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
“good enough”
Gebruikersavatar
Alexandra
Berichten: 835
Lid geworden op: 20 aug 2012, 12:15
Gender: Vrouw

Re: Hoeveel paar schoenen en laarzen heb je?

Bericht door Alexandra »

Ik draag meestal elke dag laarzen. Zodra ik schoenen aan heb voel ik me kaal, heel gek. Andere vrouwen hebben dat vaak met make-up, maar ik heb dat met laarzen. Ik ga dus best snel door mijn laarzen heen, ze slijten door het vele dragen redelijk snel. Gezien ik veganist ben, kan ik ook geen laarzen kopen die gemaakt zijn van echt leer/leder, en gaan ze dus minder lang mee. Wat wel jammer is. Maar ja, het gaat tot nu toe redelijk goed.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8029
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Hoeveel paar schoenen en laarzen heb je?

Bericht door Emma »

Melany schreef:Het fijnste loop ik op laarzen met een kleine hak of schoenen met een hak van 6cm of meer... is wel handig als je tegenover iemand staat die groter is als jezelf...
Hihi zeker als die zelf ook hakken draagt :-)

Edit: klein feestje, dit was post nummer 1000, en uitgerekend die gaat over schoenen :shock:
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Tanja
Berichten: 309
Lid geworden op: 06 nov 2012, 19:51
Gender: Trans MtF
Locatie: rotterdam

Re: Hoeveel paar schoenen en laarzen heb je?

Bericht door Tanja »

Heb twee paar laarzen en drie paar pumps waarvan twee met naaldhak en een paar met sleehak. De laatste lopen het lekkerst.
Heb ook nog eens een paar pumps gehad met stiletto hakken van 12cm (gekocht in een hele gekke bui)en kon er best op lopen :D
Toch maar verkocht omdat ze nergens onder konden en ik op straat nu niet echt wil opvallen hihi

Zou mijn garderobe zo vreselijk graag willen uitbreiden maar dat kan helaas nog steeds niet.
Zou ook heel graag als mezelf naar mijn werk gaan, maar dat is nog steeds niet echt mogelijk.
Eerst maar eens een andere job zien te vinden en dat valt niet mee op mijn leeftijd :(
Waarom heb ik het mezelf zo moeilijk gemaakt?? Omdat ik waarschijnlijk een domme doos ben die het allemaal wel dacht te kunnen verdringen :fpalm: