Zakelijke contacten

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6821
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Zakelijke contacten

Bericht door Eva »

Vanochtend kwam ik een tikje laat mijn bed uit en was wat traag. Heerlijk, eigenlijk. Hoor ik halverwege de ochtend Elisabeth: "Ga je nog naar de beurs of niet?"
De wat...? De beurs! Ow... sh***ttt. Vergeten. Onze belangrijkste klant is medeorganisator van een heel serieuze en zakelijke beurs en ik had me eigenlijk voorgenomen lekker casual gekleed het weekend te beleven, maar nu...?
Slank afkledende zwarte pantalon, kleurige en een tikje uitbundige bloes, brave platte schoentjes en een eigenlijk nogal stijf ogende lederen zwarte tas. Een tamelijk vlot ogend zwart manteltje eroverheen, dat dat weer wel. Hmmfffff, daar gaan we dan...

Het was fantastisch!!!
Ik werd werkelijk verwelkomd op een gewoon hartelijke manier! Een van de directieleden die bij de vorige beurs nog enige reserve toonde (althans, leek te tonen) was vandaag gewoon even positief als ieder ander. Door een van de belangrijkste meiden van die organisatie werd ik meegenomen voor de koffie. Zij bleek zich heel serieus in het fenomeen T te hebben verdiept, en onder meer Dick Swaab's "Wij zijn ons brein" cadeau te hebben gegeven aan haar man, om het vervolgens eerst helemaal zelf te lezen.

Een verwante organisatie, waarvan ik had verwacht dat de directeur er geen bal van zou begrijpen toonde zich ook heel prettig positief. Die organisatie is ook een van onze klanten, dus dat was ook wel een geruststelling.

Kortom, mijn weekend kan eigenlijk niet meer stuk :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Zakelijke contacten

Bericht door Arike »

Gaaf om te horen, Eva!

Ik heb zelf ook heel erg geboft met mijn zakelijke contacten,
maar ik hoor helaas ook wel eens anders....
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"