Kleinemannenkleding

Nieuwsberichten
EdwinJulian

Kleinemannenkleding

Bericht door EdwinJulian »

Lieve mensen,

Binnenkort heb ik een eigen huisje en daardoor een klein budget. Tegelijkertijd wil ik graag meer keuze hebben in mijn 'mannengarderobe'. Aangezien deze 2 niet goed samengaan, vroeg ik me af of jullie mij misschien aan kleding kunnen helpen. Ik ben echter niet heel groot, dus maat M is het maximale wat ik kan hebben. Mocht je zelf kleding wegdoen of kinderen hebben die er uit zijn gegroeid, ik bied mezelf graag aan! ;)

Groetjes,

Edwin
Sometimes I wish I was born a girl. I'd like make-up and pretty clothes, instead of just having this vagina :(
Jeste
Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens

Re: Kleinemannenkleding

Bericht door Jeste »

Ik heb nog een jas over. Maat 176 (ja, ik ben ook niet zo groot). Hoewel ik het een mooie jas vind wil ik 'm toch wegdoen, want er wordt iets te vaak "mijnheer" gezegd als ik die jas aan heb.
Afgelopen morgen was ik een kringloopwinkel een andere jas tegengekomen, die mij beter beviel. Als er iets aan kleding m'n huis in gaat, dan mag er ook weer wat uit. Mijn huisje is namelijk nogal klein.
Helaas kan ik nu even geen foto maken, want ik heb geen digitale camera, maar via een omweg met de (analoge) videocamera kan ik dat binnenkort wel doen.
De jas is donkergrijs met lichtgrijze strepen in ruitvorm en met capuchon. Het is wel echt een jas voor in de winter, dus het is er niet helemaal de tijd voor.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.