Ervaring UZ Gent

NaomiClareNL

Ervaring UZ Gent

Bericht door NaomiClareNL »

Ik mag dus een afspraak gaan maken voor een second opinion bij UZ Gent betreffende het steeds maar weer instorten van mijn oestrogeenwaarden en de daarmee samenhangende omkering van de vervrouwelijking in vermannelijking.

Ik zal die afspraak hebben met professor T'sjoen (hopelijk goed geschreven).
Heeft iemand ervaring met hem? Wat voor een type is het?

Alvast bedankt voor de informatie.
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
Laura

Re: Ervaring UZ Gent

Bericht door Laura »

T'sjoen is een knuffelbeer en een heel lieve man.
Anon20180730

Bericht door Anon20180730 »

dan wil ik daar ook heen :P
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Hai NaomiClare

Eindelijk heb je de zelfingenomenheid van het VUmc kunnen doorbreken. Ik hoop dat ik het goed begrepen heb maar ik dacht elders gelezen te hebben dat je misschien weer wilde beginnen met pleisters plakken... De hormonen hebben je tot nu toe telkens in een negatieve spiraal doen belanden, lijkt het je niet ook verstandiger om de stabiliteit zonder hormonen te handhaven tot je in Gent bent geweest en de hrt weer op te starten onder hun begeleiding?

x'jes en liefs
Daniéla
Janneke

Bericht door Janneke »

Vermannelijken? Wat een rare constatering is dat. Het gevoel dat je een vrouw bent zit in je hoofd en de hormonen veranderen daar niks aan.
Fay

Bericht door Fay »

Hormonen veanderen daar ALLES aan, het begin te kloppen in je hoofd en lijf

Fay
Veronica

Bericht door Veronica »

Janneke schreef:Vermannelijken? Wat een rare constatering is dat. Het gevoel dat je een vrouw bent zit in je hoofd en de hormonen veranderen daar niks aan.
Je bent psychisch een vrouw maar zonder de hormonen blijf je voor altijd een man, de hormonen zorgen ervoor dat je lichaam vrouwelijker wordt, en dan klopt het plaatje psychisch ook, je voelt je een vrouwen en bent/wordt dat lichamelijk.
Afbeelding
Fay

Bericht door Fay »

Nog los van het effect van hormonen op je psyche , denken, handelen,je beleving en doen, alles veranderd

Fay
leonie
Locatie: 81170 - le riols - regio Languedoc-Roussillon, Midi-Pyreneeën - frankrijk ( post - op )

Bericht door leonie »

ik ben ook bij prof.T'Sjoeng in behandeling , hij is endocrinoloog , ik ben nu nog pas geweest op 25 februari 2014 , hij is een erg vriendelijke lieve en aangename man , hij is ook erg bekwaam in zijn vak , en is daardoor eigenlijk zo een beetje wereldberoemd , hij is expert op gebied van hormonen , dus ga gerust , je bent in goeie handen .

het grootste gebouw in uz gent K14 - zevende verdiep , dienst endocrinologie

veel geluk
groetjes
leonie
Het leven begint op het moment waarop je je niets meer aantrekt van wat andere mensen over je denken!!!
Anon20180730

Bericht door Anon20180730 »

even los van prof.T'Sjoeng, vraag ik me af of de hormoon behandeling en medicatie bij het UZ Gent anders is dan de behandeling bij het VUmc