Namen!

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Greene
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 apr 2014, 22:58
Gender: Man

Namen!

Bericht door Greene »

Wel een beetje serieus, maar ook vooral heel leuk (vind ik), is dat je (zelf) een nieuwe naam kunt uit gaan zoeken.

Met 1 juli steeds dichterbij komend ben ik druk aan het brainstormen over mijn 2e naam (1e weet ik allang, is Alexander, en is niet zozeer gekozen als zo gegroeid) & soms word ik er een beetje gek van, haha.

Hoe is dat bij jou gegaan / gaat dat bij jou?

:D

EDIT: ik heb het Topic hierover in de sectie 'dagelijs leven' gevonden --- sorry jongens / meiden...!
Laatst gewijzigd door Greene op 21 apr 2014, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Marieke
Berichten: 293
Lid geworden op: 01 feb 2014, 20:44
Gender: Trans MtF

Re: Namen!

Bericht door Marieke »

ik ben nog lang niet zover, zit nog in de fase dat ik achter mijn identiteit moet komen, maar ik voel me zeker geen jongen en vind het verschrikkelijk er 1 te zijn, maar twijfel of ik nu androgyne ben of transmeisje, maar ik heb dus nu de naam Marieke, ik heb dat altijd al een mooie naam gevonden, gebruikte die ook in videospellen (SSX, een snowboardspel) en ja die naam kwam zo nu en dan terug, dus ik had eigenlijk zonder nadenken die naam hier ook bij mijn aanmelding op het forum ingevoerd en mocht ik ooit verder gaan als meisje (wat ik wel hoop) dan zal ik zeker deze naam aannemen :)