Hebben jullie FFS gehad?

Make-up, kleding, en zo voort
athena1978
Berichten: 156
Lid geworden op: 01 feb 2014, 13:31
Gender: Vrouw

Re: Hebben jullie FFS gehad?

Bericht door athena1978 »

Ik heb een kleine neus correctie gehad en mijn kin is een beetje geraspt verder heb ik permanente injectables in wangen, jukbeenderen en lippen.
Al met al heeft het mee geholpen aan mijn zelfvertrouwen.
Janice
Berichten: 601
Lid geworden op: 13 jul 2013, 16:11
Gender: Trans MtF
Locatie: Nederland

Re: Hebben jullie FFS gehad?

Bericht door Janice »

en bij wie heb je dat laten doen ? (mits je dat wilt delen )
athena1978
Berichten: 156
Lid geworden op: 01 feb 2014, 13:31
Gender: Vrouw

Re: Hebben jullie FFS gehad?

Bericht door athena1978 »

Janice schreef:en bij wie heb je dat laten doen ? (mits je dat wilt delen )
Mijn neus (kno arts) en kin (kaakchirurg) gewoon in het vu.
En de injectie's heb ik in Amsterdam laten doen bij Gloria

https://nl-nl.facebook.com/glorialongoria.denobel" target="_blank
Janice
Berichten: 601
Lid geworden op: 13 jul 2013, 16:11
Gender: Trans MtF
Locatie: Nederland

Re: Hebben jullie FFS gehad?

Bericht door Janice »

Ik zag idd op de site van het VU staan dat er aangezichtschirurgie word uitgevoerd, welke procedures vallen hier allemaal onder en worden deze vergoed ?
athena1978
Berichten: 156
Lid geworden op: 01 feb 2014, 13:31
Gender: Vrouw

Re: Hebben jullie FFS gehad?

Bericht door athena1978 »

Janice schreef:Ik zag idd op de site van het VU staan dat er aangezichtschirurgie word uitgevoerd, welke procedures vallen hier allemaal onder en worden deze vergoed ?
Ik weet niet wat er precies allemaal gedaan word. Bij mijn neus correctie is dat gewoon afgeschreven als ademhalingsproblemen waardoor dat vergoed werd omdat het een kleine correctie was ( klein beetje smaller gemaakt) maar denk niet dat artsen zich nog daaraan zullen wagen want laatste tijd is in het nieuws geweest dat wel vaker cosmetische chirurgie afgeschreven werd als medische noodzaak waardoor dat allemaal vergoed werd.je kan het natuurlijk altijd proberen om je door je huisarts door te laten verwijzen naar een kno arts en wie weet...

Bij mijn kin heb ik het wel nagevraagd en toen zei mijn voormalige verzekering (Univé) dat het er gewoon bij hoorde dus werd dat ook vergoed maar dat is allemaal lang geleden en tegenwoordig willen ze zo weinig mogelijk vergoeden. Zo werden mijn borsten toen nog gedaan, maar hoor nu dat dat niet meer word gedaan als je het niet zelf betaald.
athena1978
Berichten: 156
Lid geworden op: 01 feb 2014, 13:31
Gender: Vrouw

Re: Hebben jullie FFS gehad?

Bericht door athena1978 »

Ik moet trouwens zeggen dat ik net best met bewondering heb zitten kijken wat er allemaal mogelijk is alleen is het allemaal zo duur er zullen weinig mensen zijn die zich dit allemaal kunnen veroorloven.. http://facialfeminization.eu/portfolio/" target="_blank
Janice
Berichten: 601
Lid geworden op: 13 jul 2013, 16:11
Gender: Trans MtF
Locatie: Nederland

Re: Hebben jullie FFS gehad?

Bericht door Janice »

athena1978 schreef:
Janice schreef:Ik zag idd op de site van het VU staan dat er aangezichtschirurgie word uitgevoerd, welke procedures vallen hier allemaal onder en worden deze vergoed ?
Ik weet niet wat er precies allemaal gedaan word. Bij mijn neus correctie is dat gewoon afgeschreven als ademhalingsproblemen waardoor dat vergoed werd omdat het een kleine correctie was ( klein beetje smaller gemaakt) maar denk niet dat artsen zich nog daaraan zullen wagen want laatste tijd is in het nieuws geweest dat wel vaker cosmetische chirurgie afgeschreven werd als medische noodzaak waardoor dat allemaal vergoed werd.je kan het natuurlijk altijd proberen om je door je huisarts door te laten verwijzen naar een kno arts en wie weet...

Bij mijn kin heb ik het wel nagevraagd en toen zei mijn voormalige verzekering (Univé) dat het er gewoon bij hoorde dus werd dat ook vergoed maar dat is allemaal lang geleden en tegenwoordig willen ze zo weinig mogelijk vergoeden. Zo werden mijn borsten toen nog gedaan, maar hoor nu dat dat niet meer word gedaan als je het niet zelf betaald.

ah ja daar ben ik ook bang voor, ik denk ook dat tegenwoordig minder mogelijk is dan "vroeger" maar ben iig blij dat het bij jou wel vergoed werd, alle beetjes helpen...

En idd ziet de FFS van Dr.Bart ziet er prachtig uit alleen hij is zo prijzig dat mijn opties bij hem gelimiteerd zijn :(
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Hebben jullie FFS gehad?

Bericht door Veronica »

athena1978 schreef:Ik moet trouwens zeggen dat ik net best met bewondering heb zitten kijken wat er allemaal mogelijk is alleen is het allemaal zo duur er zullen weinig mensen zijn die zich dit allemaal kunnen veroorloven.. http://facialfeminization.eu/portfolio/" target="_blank
Bij sommige denk ik zo van "wow wat een verschil" terwijl bij een ander het eigenlijk niet nodig was.

Prijzig, maar goed de meeste zullen alleen maar van dromen je moet het mee doen met wat je hebt en hopen dat je geluk hebt.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Robyn
Berichten: 539
Lid geworden op: 21 feb 2014, 22:26
Gender: Trans MtF

Re: Hebben jullie FFS gehad?

Bericht door Robyn »

Ik hoop geen FFS nodig te hebben.
Groetjes,
Robyn
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: Hebben jullie FFS gehad?

Bericht door Anon20180730 »

deze discussie leidt er wel toe dat ik nu ineens de liposculptuur van de onderbuik weer overweeg. Misschien kan het ook via Ultrashape behandelingen :|
Maak morgen opnieuw een afspraak, maar niet bij de Velthuis kliniek. Daar ben ik namelijk enige jaren zeer teleurgesteld weggegaan, o.a. vanwege de totale ontkenning die ik daar destijds ontving van mijn GD