Hebben jullie FFS gehad?

Make-up, kleding, en zo voort
athena1978
Berichten: 156
Lid geworden op: 01 feb 2014, 13:31
Gender: Vrouw

Re: Hebben jullie FFS gehad?

Bericht door athena1978 »

Robyn schreef:Ik hoop geen FFS nodig te hebben.
Ik ben van mening dat niemand het nodig heeft maar dat het gewoon een persoonlijke overweging is. Je kan nm wel alles aan jezelf veranderen en toch zal er altijd wel ergens iemand zijn die het ziet hoort of wat dan ook. Als je er beter door in je vel komt te zitten en het voor je gevoel je leven makkelijker maakt prima..
Iedereen heeft wel eens iemand gezien in het echt of op tv die geopereerd is die er zo goed uitziet dat ze geschikt is voor miss universe verkiezingen, dat je denkt jeetje zag ik er maar zo uit dat zou mijn leven zo veel makkelijker maken, maar dat is echt een illusie aangezien je niet in iemands hoofd kan kijken heeft ieder mens zo zijn problemen.
Je kan jezelf beter leren sterk te maken voor wat de toekomst brengt en dat is over het algemeen een niet gemakkelijk leven.
Ik sta er trouwens wel positief tegen hoor..

zoals Jos Megens al aangaf in een interview die hier ook geplaatst is op het forum.

"We kunnen hier niet van mannen vrouwen maken of van vrouwen mannen maken. Konden we dat maar! We kunnen alleen het lichaam een beetje aanpassen aan datgene wat er verkeerd is bij de geboorte"

http://www.t-nederland.nl/forum/viewtop ... jos+megens" target="_blank
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: Hebben jullie FFS gehad?

Bericht door Anon20180730 »

athena1978 schreef: Je kan jezelf beter leren sterk te maken voor wat de toekomst brengt en dat is over het algemeen een niet gemakkelijk leven.
Ik sta er trouwens wel positief tegen hoor..
dat klinkt nu - over het algemeen gezegd - wel droevig, maar gelukkig ben je ook positief. Dit beeld schrikt af aan de voorkant en het lijkt inderdaad beter geen transitie te doen als het je leven zo veel moeilijker maakt.. Motivatie en 'gelukkig zijn' overwint echter heel wat moeilijkheden
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: Hebben jullie FFS gehad?

Bericht door jacqueline »

is het leven met GD dan zo veel makkelijker? Nee....dat was onleefbaar, dus moeilijker kan het er niet op worden....Makkelijk zullen we het nooit krijgen
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: Hebben jullie FFS gehad?

Bericht door Anon20180730 »

voor mij was het niet onleefbaar, de transitie levert mij meer problemen op.. maar ik heb het er elke dag (graag)voor over en tegenwoordig kan (en wil) ik niet meer terug naar het oude
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Hebben jullie FFS gehad?

Bericht door Fay »

Tis meer een ander soort pakket problemen, maar niets zo klote als je elke dag ontzettend ongemakkelijk voelen met jezelf

Fay
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: Hebben jullie FFS gehad?

Bericht door Anon20180730 »

ieder spreekt voor zichzelf, maar ik voelde me helemaal niet elke dag klote. Als vrouw ben ik alleen (zoveel malen) gelukkiger :)
Gebruikersavatar
Eveliene
Berichten: 612
Lid geworden op: 10 jul 2013, 15:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Almere

Re: Hebben jullie FFS gehad?

Bericht door Eveliene »

Ik wil helemaal niks aan mezelf veranderen in mijn gezicht al zou de bult op mijn neus wel verholpen mogen worden en ga ik in augustus de rokerslijntjes onder mijn neus weg laten halen (ik rook niet eens) maar verder laat ik het zoals het is. Het enige waar ik van baal is dat ik nooit eerder een beugel voor mijn tanden heb laten aanmeten.