Binder DANAE Rembours

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
kingpuki
Berichten: 38
Lid geworden op: 13 dec 2013, 22:48
Gender: Man
Voornaamwoorden: Hij/hem/zijn
Locatie: Dordrecht

Binder DANAE Rembours

Bericht door kingpuki »

Heey allemaal!!

Ik heb gisteren mijn eerste binder besteld bij Danae. Ik heb hem laten verzenden onder rembours in een enveloppe. Nou vroeg ik mij af of iemand weet hoelang het meestal duurt voordat deze worden verzonden? Ik heb al gelezen op de site dat als hij eenmaal is verzonden dat het maximaal 2 dagen duurt voordat hij bezorgd is. Alleen er staat als enige in de uitleg op de site dat het pakket pas nadat de betaling binnen is, hij binnen 5 werkdagen word verzonden.

Ik vraag mij nu af omdat ik onder rembours heb laten verzenden (betalen aan de deur) hoelang het verzenden dat precies gaat duren?

Ik heb nog steeds geen verzending bevestiging ontvangen, wel een bestelling bevestiging.
'I'm a dude playing a dude, disguised as another dude'
Gebruikersavatar
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: Binder DANAE Rembours

Bericht door Jessy »

Dan kun je best even contact opnemen met hun met je vraag. Online winkels kun je gewoon mailen en soms zelfs bellen. Kijk op de site voor contactgegevens.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Binder DANAE Rembours

Bericht door Nathan90 »

Ik vermoed dat Danae 'm morgen en anders begin volgende week op de bus doet. Vanaf verzending is hij meestal de volgende werkdag binnen. Zorg dat je het verschuldigde bedrag contant thuis hebt om te betalen anders neemt de bezorger het pakket weer mee ;)

Maar dus zegmaar, op z'n vroegst zaterdag en anders waarschijnlijk dinsdag of woensdag binnen.