kleding

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Mossel92
Berichten: 107
Lid geworden op: 04 jul 2013, 15:05
Gender: Trans FtM
Locatie: Eindhoven

kleding

Bericht door Mossel92 »

Waar kopen jullie kleren voor de mannen onder ons?
Meestal zijn de maten een groot probleem
Dont be ashamed, Just be yourself
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: kleding

Bericht door Mr.X »

Online en in de jongensafdeling. Zelfs een S bij de mannen is voor mij vaak nog te groot. Voordeel is dat jongenskleding goedkoper is.
Gebruikersavatar
Mossel92
Berichten: 107
Lid geworden op: 04 jul 2013, 15:05
Gender: Trans FtM
Locatie: Eindhoven

Re: kleding

Bericht door Mossel92 »

het probleem is idd dat vaak de kleinste mannenmaat nog te groot is.
Dont be ashamed, Just be yourself
Tom
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 mei 2014, 15:45
Gender: Man

Re: kleding

Bericht door Tom »

Hoi Ryan

ff denken, alle niet merk winkels met xs, primarkt, v&d, h&m, de sting.
Verder is maat 170 of maat 165 van jongens kleding wel ok.
merk kleding heb ik nooit problemen mee om de juiste maat te vinden en best smal.

Mja ik neem ook vaak een meid mee die me help met shoppen..ik snap de maten, zij de mode..

Groetjes

Tom
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1268
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: kleding

Bericht door Jeste »

Ga eens naar Frankrijk om een dagje kleding te kopen. Daar is veel meer in kleine maten verkrijgbaar (had ik overigens wel eens eerder op het forum geschreven). Het is helemaal niet zo ver weg. Zeker niet nu er tegenwoordig extra snelle treinen rijden. Toen ik nog probeerde om als man door het leven te gaan, vooral op het werk, en toch een beetje goed gekleed wilde zijn deed ik dat soms wel.

Met kinderkleding is het wel uitkijken dat je er evengoed niet te meisjesachtig uitziet. Ik draag best wel vaak kinderkleding voor jongens, maar dan wordt ik toch nog als mevrouw gezien. Toen ik ermee begon om me meer vrouwelijk te presenteren was de eerste stap juist het gaan dragen van jongenskinderkleding. Later kwam de vrouwenkleding pas.

Nu het toch over kleding gaat; even de aandacht voor een ander topic. Ik heb namelijk nog jassen waarin ik er wel te veel als een jongen uitzie.
http://www.t-nederland.nl/forum/viewtop ... 485#p60053
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.