Kleding switchen

Make-up, kleding, en zo voort
sandra-kim
Berichten: 50
Lid geworden op: 17 dec 2012, 22:22
Gender: Trans MtF

Kleding switchen

Bericht door sandra-kim »

Ik heb een vraag namens een goede kennis ( ik heb hem hier op dit forum gewezen en zal denk ik zelf wel aan melden ), Deze kennis is een man en wil ook man blijven tot dus ver heeft hij totaal geen zin in een transite etc, maar Hij is tv en krijgt steeds meer een hekel aan mannen kleding en draagt steeds meer dames kleding.
Nu wil hij kompleet gaan switchen en mannen kleding achterzich laten en voortaan alleen nog maar dames kleding dragen.
Zijn er wel meer mannen zo als hij en waar kan hij meer info etc vinden?
Tot nu toe leest hij en post hij wel veel op een engelse website crossdressers.com en heeft ook wel contakt met mannen die zonder in transite gaan fulltime als vrouw gekleed gaan, maar dat is zo als hij aan gaf veel in de usa etc maar hoe staat dit hier in Europen en Nederland, hoe gaat men hier mee om met zijn wens?
Robin02
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 jun 2014, 07:07
Gender: Vrouw

Re: Kleding switchen

Bericht door Robin02 »

Voor alle duidelijk heid dit heeft een van mijn vriendinnen voor mij hier gesteld.
Ik wil zelf niet aan de horonen en operaties, ben trots op mijn lichaam, zoals ik in de intro al zei.
Alleen de uiterlijke verpakking vindt ik maar niets, ik ga 60% van de tijd als vrouw gekleed ( prive en ook wel soms al openbaar ) en de rest als man. En ga straks in het najaar helemaal als vrouw leven vindt mij zelf al goed passeble klik klik: http://i1371.photobucket.com/albums/ag3 ... d84d63.jpg" target="_blank ,hoe dan ook.Zijn er hier meer mensen die alleen een transformatie hebben ondergaan zonder van geslacht te veranderen en hoe is jou ervaring?
Joëlle
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jun 2014, 20:20
Gender: Trans MtF

Re: Kleding switchen

Bericht door Joëlle »

Ik zou het zelf dan op een blousje houden met een leuke jeans, zelf draag ik ook gewoon terwijl ik nog als jongen gekleed ga draag ik wel meiden jeans enzo, ze zitten sowieso veel fijner dan de mannenjeans. Als je bij Wehkamp kijjt zijn veel dames broeken gewoon Unisex, hetzelfde als met brillen.

Gewoon lekker dragen wat jij wil dan komt het vanzelf goed! ;)