verzoekje aan transgenderjongeren

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
kim_ei
Gast

verzoekje aan transgenderjongeren

Bericht door kim_ei »

Hoi iedereen,

Als ik het goed heb begrepen, kan ik hier mijn internetverzoek posten. Zo niet: mijn excuses, moderators!

Ik werk als journalist voor een wekelijkse jongerenkrant (doelgroep 12-17 jaar) en schrijf daarbij veel over nieuws en nieuwsachtergronden. Jullie weten ongetwijfeld al dat transgenders (16+) door een wetswijziging vanaf morgen de geslachtsvermelding in hun paspoort kunnen laten aanpassen zonder daarvoor geopereerd te hoeven zijn. Een mooi onderwerp voor een artikel, leek me.

Voor het stuk zou ik ook graag één of meerdere jongeren (15-19 jaar) kort willen spreken: ik kan me zo voorstellen dat zij graag een aanpassing in hun paspoort willen. Is er hier op het forum wellicht een jongere die ik vandaag of morgen kort telefonisch zou kunnen interviewen? Het hoeft niet lang te duren (misschien een kwartiertje).

Ik hoor graag van jullie! Laat me vooral weten hoe ik contact kan opnemen, dan kan ik de details uitleggen en kunnen we verder praten.

Heel erg bedankt alvast en groet,

Kim
JannekeNL
Gast

Re: verzoekje aan transgenderjongeren

Bericht door JannekeNL »

Hoe heet die krant?