Kleding tips?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Momolade
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:42
Gender: Trans FtM
Locatie: Enkhuizen

Kleding tips?

Bericht door Momolade »

Ik heb een beetje een vervelende lichaams vorm en heb wat moeite met kleding, dus ik dacht: misschien heeft iemand wat tips.

Ik ben vreselijk peer-vormig. Ik sport veel en heb daardoor brede schouders, en ik kan me nog redelijk goed inbinden, ondanks m'n G-cup. Ook heb ik daardoor redelijk smalle maar gespierde benen, maar met een behoorlijk afdakje.
Ik ben altijd dik geweest, en mn kont en onderbuik blijven hetzelfde ookal val ik verder af. Dus ik heb nu een vreselijk rare vorm.

in de zomer was ik nog wel redelijk succesvol, door het soort kleding wat ik draag (veel wijde stoffe broeken, en gewoon standaart t-shirt), alleen het verschil begint steeds groter te worden, en naast het feit dat het er vreselijk/raar uitziet, kan ik ook bijna niets meer vinden. Bij m'n bovenlichaam is het veeeels te los en ziet er dus raar uit (vooral bij m'n rug), maar onder zit het altijd strak, en aan knoopjes moet ik al helemaal niet beginnen, want dat krijg ik gewoon niet dicht onder..
Ik hoop wel dat zolang ik meer blijf afvallen het er beter uit gaat zien, maar dat gaat niet in 1 dag, en met het kouder wordende weer heb ik vooral geschikte broeken nodig.

Ik hoop dat mijn uitleg een beetje een beeld vormt van wat ik bedoel!
Ik vroeg me dus af of iemand wat tips heeft?

Groetjes