Help! Hoe vallen je borsten het minst op?

Make-up, kleding, en zo voort
Casper.
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 okt 2014, 16:06
Gender: Onzeker

Help! Hoe vallen je borsten het minst op?

Bericht door Casper. »

Binders zijn duur, en ik zoek iets om "ze" anders weg te werken.. Ik doe het nu regelmatig met heel breek drukverband, maar aangezien dit echt heel slecht is, moet ik iets anders doen. Ik heb zitten denken aan een tailleband van de Perry sport, maar durf het eigenlijk niet zo goed te kopen. En dan ook nog het feit dat ik het uit de buurt van mijn ouders moet houden, zij weten namelijk van niks. Ik heb gelukkig een kleine borsten,cup A. Maar toch is het altijd zichtbaar onder een shirt etc. Heeft iemand tips? En dan het liefst niet duur?

Groet, Casper.
Trots op mijn buiksnor
TimV
Berichten: 39
Lid geworden op: 15 okt 2014, 21:29
Gender: Trans FtM
Locatie: Zeist

Re: Help! Hoe vallen je borsten het minst op?

Bericht door TimV »

Hey,

Het beste werkt een binder, die kun je al voor best weinig halen dacht ik, vooral voor kleinere maten dacht ik 20€. Maar anders helpt het altijd om wat lagen over elkaar te dragen, hemd, dan shirt, dan vest ofzo. Met a cup lijkt het me dat het in de winter met een aantal lagen goed te houden kan zijn, zomer is altijd wat lastiger.. Verder dikkere stof kleding helpt bij mij redelijk en natuurlijk print ofzo op je shirt/trui om de aandacht wat af te leiden. Dat zijn geloof ik alle tips die ik kan bedenken. Lastig dat je ouders het niet weten, dat geheime gedoe maakt het er niet makkelijker op, hopelijk vind je iets dat voor je werkt!
Gr, Tim.
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Help! Hoe vallen je borsten het minst op?

Bericht door Nathan90 »

Ik denk dat, als je wel iets wil kopen, je net zo goed een binder kan halen inderdaad. Niet voor de goedkope Aziatische modellen gaan, deze zijn slecht voor langdurig gebruik. Maar maar €20-30 kan je een goede van Underworks bestellen bijvoorbeeld.

Ik heb zelf ook niet zoveel en zou in theorie (theorie want ik ga zonder binder de deur niet uit) met een vest aan doorkunnen. (behalve misschien als de wind hard van voren waait) Verder een overhemd die niet te strak zit kan mogelijk ook.

Oh en anders, als je je borstomvang wil meten (eenmaal onder direct onder de borst(en) en eenmaal over de tepels, bij elkaar optellen en delen door twee ;) ) dan kan ik kijken of ik eventueel nog een oude heb die je zou passen. Let wel, ze zijn niet voor niks oud. Maar het grootste probleem met een kleine maat is dat ze uitsteken en dat je shirt dan in het midden naar binnen valt, nietwaar? Ongeacht hoe goed de binder nog plet, dat effect is dan alweer weg. :)