Facebookpagina

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
chanellepore
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 mar 2013, 11:45
Gender: Transgender

Facebookpagina

Bericht door chanellepore »

Lieve mensen,

Ik heb nu al een aantal keren mensen gesproken in de wachtkamer die vertelden over een Facebookpagina voor transgenders. Ik heb zelf (nog) geen Facebook maar zou graag lid worden, kan iemnad mij helpen?

liefs,
Chanelle
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Facebookpagina

Bericht door Raisa »

***
Gebruikersavatar
Charlotte VD
Berichten: 38
Lid geworden op: 08 nov 2014, 09:35
Gender: Transgender

Re: Facebookpagina

Bericht door Charlotte VD »

Hallo Chanellepore, misschien ben je hier iets mee,

Tik in de facebook zoekpagina het volgende in, Transgender België

groetjes
Charlotte
Gebruikersavatar
Charlotte VD
Berichten: 38
Lid geworden op: 08 nov 2014, 09:35
Gender: Transgender

Re: Facebookpagina

Bericht door Charlotte VD »

Ik heb twee facebook profielen, één als man en één als vrouw, die als man heb ik al enkele jaren.
Daar weten ze niets af van mijn transgender zijn, dit profiel gebruik ik meestal hobbygericht en soms ook voor kontakten te leggen met vrienden die ik jaren niet gezien heb.
Mijn profiel als vrouw is veel recenter, er staan hier profielfoto's op van een vriendin van mij die er nogal redelijk sexy uitziet, zij weet ervan.
Nu het verschil tussen de twee profielen is gigantisch in benadering van zowel mannen als vrouwen, ik moet zeggen hier kan ik me als vrouw uitleven en ik geniet er echt van, ik kan tenminste mezelf zijn.
Het is mischien niet eerlijk tegenover die mannen die me aantrekkelijk vinden en me dan ook allerhande voorstellen doen, soms foto's van hun penis doorsturen.
Als ze dit doen rapporteer ik hen. Nu kan ik me voorstellen dat voor geboren vrouwen dit allemaal minder leuk is, maar voor mij gaat er een heel nieuwe wereld op, één waar ik toch behandeld word als en de illusie heb dat ik een vrouw ben.

Charlotte
chanellepore
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 mar 2013, 11:45
Gender: Transgender

Re: Facebookpagina

Bericht door chanellepore »

Helaas heb ik nu nog geen reactie op mijn vraag ik hoop dat er iemand is die mij wilt helpen
Gebruikersavatar
diederique
Berichten: 2045
Lid geworden op: 03 mei 2013, 17:27
Gender: Vrouw
Locatie: Dordrecht

Re: Facebookpagina

Bericht door diederique »

chanellepore schreef:Helaas heb ik nu nog geen reactie op mijn vraag ik hoop dat er iemand is die mij wilt helpen
Levert "Transgender" in typen in de "zoekbalk" van jouw Facebookaccount dan niets op?
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Facebookpagina

Bericht door Fay »

Er gebeurd daar alleen bijzonder weinig

Fay