Hoewel ik een toestemmingsbrief heb waarop staat dat de behandelingen uit de basisverzekering worden vergoed tot een max. van €1750,- worden mijn verstuurde facturen telkens als "Epilatiebehandeling" vergoed uit de aanvullende verzekering. Dat is €300,- per jaar max.
Daar kwam ik begin november 2014 achter, omdat van de 2e factuur slechts €125,- werd vergoed. Na 16 belminuten was hun duidelijk wat er mis was. Het rechtzetten duurde echter heel lang: ze betaalden eerst alsnog de vergoeding uit de aanvullende verzekering "omdat het niet terug te trekken was". Daarna duurde het ruim een week voordat de factuur opnieuw was verwerkt en werd enkele dagen later het eerder vergoedde bedrag teruggevorderd. En pas anderhalve week erna werd de vergoeding uit de basisverzekering gestort.
Na het telefoontje werd mij toegezegd dat het voortaan wèl goed zal gaan als ik de facturen opstuur.
EN NU! hebben ze het WÉÉR uit de aanvullende verzekering vergoed
Het gaat overigens om de factuur van 16 december. Die had ik de dag erna verstuurd en vandaag pas was hij verwerkt. En dan nog verkeerd dus. Dus ik moet morgen weer een kwartier bellen terwijl ik het al zo druk heb morgen en alles opnieuw uitleggen
Ik word hier echt gek van. Ik ben nu ook zó kwaad, maar kan niks doen. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!! Ik krijg de neiging om te gaan huilen nu
Wat kan ik nou doen om te voorkomen dat het in het vervolg weer fout gaat?! Ik zit er echt niet op te wachten om de komende minstens 7 keren deze foutcorrectie-procedure te doorlopen