zomer voor de deur

Make-up, kleding, en zo voort
liske93
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 jul 2014, 11:15
Gender: Trans MtF
Locatie: nijmegen

zomer voor de deur

Bericht door liske93 »

hey mensen,
de zomer staat weer bijna voor de deur, helaas zie ik er heel erg tegen op door het goede weer.
het is in de zomer vaak zwem weer om heerlijk te kunnen zwemmen, alleen ik vind het niet echt fijn om te zwemmen:(
het komt omdat ik er nog niet echt uit zie in bikini omdat alles nog plat is, maar ik vind het niet prettig om zonder topje te zwemmen.
het komt er dus op neer dat ik voor de 21ste jaar weer niet kan zwemmen, dit wil ik niet laten gebeuren.
heeft iemand hier ervaring mee of een manier om te kunnen zwemmen zonder dat je vulling ziet??
ik ben echt hopeloos wand wil niet nog een jaar binnen zitte

groetjes lis
Gebruikersavatar
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: zomer voor de deur

Bericht door Jessy »

Je kunt zwemmen met borstprotheses, je hebt alleen een bikini of badpak nodig die deze op hun plaats houden. Ik heb online wel eens tops gezien die er speciaal voor gemaakt zijn.
Natuurlijk zijn dat wel tops die de boel wat meer afdekken, anders kom je er ook niet mee weg.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1268
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: zomer voor de deur

Bericht door Jeste »

Misschien is er wel een plek waar je kan zwemmen, zonder door anderen gestoord te worden. Even gaan zoeken.
Met een beetje geluk is er wel zo'n plek te vinden. Zelfs bij mij in Amsterdam lukt dat, want voor mij is het met de fiets nog geen 10 minuten naar heerlijk schoon zwemwater op een prachtige plek waar ik rustig kan zwemmen, terwijl ver weg aan de overkant van het meer de officiële zwemplek vol zit.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Gebruikersavatar
Cait
Berichten: 561
Lid geworden op: 19 mar 2014, 05:18
Gender: Vrouw
Locatie: Midden Nederland

Re: zomer voor de deur

Bericht door Cait »

ik vind zomer een beetje eng, ook qua kleding. winter is zo veilig met dikke dingen aan zodat vormen enzo niet opvallen.
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: zomer voor de deur

Bericht door Anon20180730 »

oh.. ik vind de winter juist niks, verheug me echt op de lente en zomer. Ga dit jaar buiten zwemmen. Overigens zijn er speciale zwemprotheses te koop, die zouden in mijn badjurkje kunnen, maar ik doe 't toch maar zonder . Heb desgewenst wel adres waar de prothesen te koop zijn, maar dat moet ik dan effe gaan opzoeken
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3666
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: zomer voor de deur

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik had dat vroeger ook wel dat ik me terugtrok in dikke kleding en bang was voor de luchtige zomer. Ben blij dat ik dat achter me heb kunnen laten.
Irene
liske93
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 jul 2014, 11:15
Gender: Trans MtF
Locatie: nijmegen

Re: zomer voor de deur

Bericht door liske93 »

dankje wel voor alle goeie tips,
ik ga gewoon op internet beetje rond kijken
ik snap voor sommige mensen het probleem is de zomer:)
naar ik heb dus totaal niks met de koude winter:P