Ik was gisteren 3 weken aan de testo.
Nu ben ik denk ik, erg ongeduldig, want ik merk echt nog helemaal niks.
Echt niks gewoon. niet in gevoel niet in stem, echt NIKS.
Zijn er hier mannen die dit ook kennen?
Ik heb androgel. Advies is om in de ochtend te smeren. S'morgens heb ik altijd wel zwaar werk te doen waarbij ik dus ook zweet. Zou het kunnen dat er door het zweten toch iets aan mn kleren komt te zitten? Of maak ik me ongerust voor niks?
Ongeduldig
-
Mike78
-
Veronica
Re: Ongeduldig
Ik weet niet hoe dat bij een FtM is, ik ben MtF en ik kan je 1 ding zeggen, geduld is noodzaak.
De eerste 2 maanden merkte ik niks op het feit na dat "die geval beneden" niet meer tegenwerkte en dat tepels gevoeliger werden, nou zal dat bij jouw anders zijn, jij gaat de andere kant op maar het principe is hetzelfde, het gebeurt niet van de ene dag naar de andere, iets merken duurt per persoon verschillend maar 3 weken is erg kort.
En voor je verschillen ziet duurt het nog langer.
Oftewel, geduld, geduld en nog eens geduld
De eerste 2 maanden merkte ik niks op het feit na dat "die geval beneden" niet meer tegenwerkte en dat tepels gevoeliger werden, nou zal dat bij jouw anders zijn, jij gaat de andere kant op maar het principe is hetzelfde, het gebeurt niet van de ene dag naar de andere, iets merken duurt per persoon verschillend maar 3 weken is erg kort.
En voor je verschillen ziet duurt het nog langer.
Oftewel, geduld, geduld en nog eens geduld