De eerste keer

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
renates
Gast

De eerste keer

Bericht door renates »

Hallo allemaal,

Voor mijn afstudeerproject verzamel ik allerlei leuke, grappige, mooie, spannende en opvallende verhalen over 'de eerste keer'. Het gaat om de eerste keren dat je voor jou iets bijzonders of speciaals deed, nadat je ervoor had gekozen om door het leven te gaan als man/vrouw/jongen/meisje. Denk bijvoorbeeld aan de eerste keer shoppen, de eerste keer naar de sauna, de eerste keer aan je vrienden vertellen hoe het nu allemaal echt zit of de eerste keer een nieuwe liefde. Het kan van alles zijn! Iets wat jou altijd zal bijblijven en wat voor jou gewoon een geweldig of juist bizar moment was.

Hopelijk vinden jullie het leuk om een kleine anekdote of een verhaaltje te delen!

Liefs,
Renate
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8024
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: De eerste keer

Bericht door Emma »

Hoi Renate,

Op welke manier wil je dat mensen met je in contact komen? Gewoon hier posten lijkt me niet helemaal de juiste plek...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: De eerste keer

Bericht door Barbarella »

Bericht verwijderd door Barbarella zelf.

Barbarella
Laatst gewijzigd door Barbarella op 09 apr 2015, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: De eerste keer

Bericht door Barbarella »

Ook weggehaald door Barbarella

Barbarella
Laatst gewijzigd door Barbarella op 09 apr 2015, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: De eerste keer

Bericht door Barbarella »

Mag ik vragen wat je studeert als je opzoek bent naar eerste keer ervaringen en hoe die ervaringen je gaan helpen bij je afstudeer project?

Het lijkt een beetje hip te zijn om transen vragen te stellen voor afstudeer projecten.

Barbarella
Na mij de zondvloed!