SBS6 - Reportage: Geboren in een verkeerd lichaam
Zondag 6 mei 2012 @ 23:05
Sadaisha werd 18 jaar geleden geboren als jongen. En Katrina is geboren als Stefan. Allebei hebben ze het lichaam van een man, maar ze voelen zich vrouw. Ze zijn geboren in een verkeerd lichaam. Sadaisha wordt niet geaccepteerd door haar familie, is van huis weggelopen, dakloos en verdient haar geld op straat. Katrina wil zich graag laten opereren en fysiek ook echt een vrouw worden. Zij krijgt daarbij de steun van haar familie.
SBS6 - Reportage: Geboren in een verkeerd lichaam
-
Hexley
-
marlies
- Gast
-
Arike
Re: SBS6 - Reportage: Geboren in een verkeerd lichaam
...en dat op de vroege ochtend...marlies schreef:Klinkt als tijd voor een drankspelletje
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
jacqueline
er komen wel steeds meer documentaires over TS valt me op. Eerst vandaag en daarna overmorgen. Hoe meer hoe beter
-
tijgertjetzum
Wat en waar komt er vandaag dan? Geen tv gids hier, dus beetje lastig:(jacqueline schreef:er komen wel steeds meer documentaires over TS valt me op. Eerst vandaag en daarna overmorgen. Hoe meer hoe beter
-
La-Clau
Niemand bang dat Nederland en omstreken daardoor "transenmoe" wordt? Of dat het verkeerd opgepikt wordt door het publiek? <Daar heb je er weer zo eentje die zo nodig op televisie moet met haar (of misschien wel zijn) afwijkingen> Tenslotte is het wel op SBS, en ik zou niet verbaasd staan als de documentairewaarde daar ondergeschikt aan de amusementswaarde. Mensen met een probleem of afwijking zijn tegenwoordig hot op televisie, en ik ben bang dat transsexualiteit door de media gewoon als onderdeel daarvan wordt gezien. Een verhaal dat "anders" is dan dat van de gewone man of vrouw, en daarom waarde zou hebben om het uit te zenden. Wat zou ik graag eens iemand geportretteerd zien tijdens het normale leven, zonder alle poespas er bij, juist om aan te tonen dat we niet anders zijn dan de gewone man of vrouw.
Claudia
Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
-
Kitty
Ik denk dat het wel n goede docu zal zijn omdat het over buitenlandse meiden gaat...
Hier in nl zie je toch vaak weer het verhaal van n vader die moeder wil worden...en dat steeds herhalen lijkt me allerminst goed voor de beeldvorming ..
Hier in nl zie je toch vaak weer het verhaal van n vader die moeder wil worden...en dat steeds herhalen lijkt me allerminst goed voor de beeldvorming ..
Laatst gewijzigd door Kitty op 04 mei 2012, 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Arike
Gezien de zender die het uitzendt, het gekozen tijdsslot en de andere programma's die deze voice-over van commentaar voorziet, belooft het wat mij betreft weinig goeds....Kitty schreef:Ik denk dat het wel n goede docu zal zijn omdat over buitenlandse meiden gaat...
Maar ik neem 'm vooralsnog wel op, deleten kan altijd nog
"You try to forget but it's impossible
-
TheGirl
Zondag dus hier de promo http://www.sbs6.nl/programmas/reportage ... rd-lichaam" target="_blank
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Triest hoor...
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)