Gezocht: iemand die mij kan helpen bij een schoolproject

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
jellepet
Gast

Gezocht: iemand die mij kan helpen bij een schoolproject

Bericht door jellepet »

Beste iedereen,

Ik ben Jelle, 20 jaar, student International Media & Entertainment Management aan de NHTV te Breda. Deze weken werk ik aan een project waarvan het doel is een live televisie show te maken. De show zal zich focussen rond het thema "You don't know the real me" en zal een combinatie zijn van live interviews en korte human interest stories.

Hiervoor ben ik op zoek naar iemand die het leuk zou vinden om een dag naar de studio in Hilversum te komen en hier te vertellen over wat het inhoudt om transgender te zijn. Het doel van de show is om vooroordelen bij het publiek weg te nemen. Hiervoor hoef je geen televisie-ervaring o.i.d. te hebben! Het gaat om het verhaal, om jou.

Uiteraard worden eventuele reiskosten vergoed.

Mocht er interesse zijn, laat dan een comment achter!
Ik hoop natuurlijk op vele positieve reacties :D

Jelle
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Gezocht: iemand die mij kan helpen bij een schoolproject

Bericht door Anon20210626 »

hoi hoi,

wat is uiteindelijk de bedoeling van deze show?

Renée
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
jellepet
Gast

Re: Gezocht: iemand die mij kan helpen bij een schoolproject

Bericht door jellepet »

Het is een talkshow waarin we mensen willen laten zien zoals ze echt zijn en vooroordelen op willen doeken (met als titel "Make me seen"). Het zal een combinatie zijn van korte fragmenten, interviews met gasten in de studio en een gesprek met een gedragscoach/psycholoog over waarom mensen vaak vooroordelen hebben, waar ze vandaan komen, etc. Het doel is om het publiek in de studio en thuis zich bewust te maken van hoe vooroordelen een negatief effect hebben op de samenleving en hoe we met elkaar omgaan.
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Gezocht: iemand die mij kan helpen bij een schoolproject

Bericht door Barbarella »

jellepet schreef:Het doel is om het publiek in de studio en thuis zich bewust te maken van hoe vooroordelen een negatief effect hebben op de samenleving en hoe we met elkaar omgaan.
Het doel vind ik in iedergeval bewonderens warens, ik hoop dat je dat doel weet te bereiken.

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Gezocht: iemand die mij kan helpen bij een schoolproject

Bericht door Emma »

Hoi Jelle,

Ik ben altijd in voor een gesprek maar ik doe het de laatste tijd vrij vaak. Als iemand anders wil, lijkt me dat heel goed ;)
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Gezocht: iemand die mij kan helpen bij een schoolproject

Bericht door Anon20210626 »

dag Jelle ,

in principe heb ik interesse maar wil eerst wat meer weten over hoe en hoe diep dit zal gaan . Welke aspecten wil je aan het licht brengen ? Ach er zullen nog wel een paar vragen van mijn kant komen .


pm me maar


Renée
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Aliss
Berichten: 525
Lid geworden op: 15 nov 2013, 07:06
Gender: Vrouw
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Gezocht: iemand die mij kan helpen bij een schoolproject

Bericht door Aliss »

lijkt mij leuk, ik sta er voor open :)
:hbeat: Decide that you want it more than you are afraid of it :hbeat: :hug:
Plaats reactie