Gezocht: iemand die mij kan helpen bij een schoolproject

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
jellepet
Gast

Gezocht: iemand die mij kan helpen bij een schoolproject

Bericht door jellepet »

Beste iedereen,

Ik ben Jelle, 20 jaar, student International Media & Entertainment Management aan de NHTV te Breda. Deze weken werk ik aan een project waarvan het doel is een live televisie show te maken. De show zal zich focussen rond het thema "You don't know the real me" en zal een combinatie zijn van live interviews en korte human interest stories.

Hiervoor ben ik op zoek naar iemand die het leuk zou vinden om een dag naar de studio in Hilversum te komen en hier te vertellen over wat het inhoudt om transgender te zijn. Het doel van de show is om vooroordelen bij het publiek weg te nemen. Hiervoor hoef je geen televisie-ervaring o.i.d. te hebben! Het gaat om het verhaal, om jou.

Uiteraard worden eventuele reiskosten vergoed.

Mocht er interesse zijn, laat dan een comment achter!
Ik hoop natuurlijk op vele positieve reacties :D

Jelle
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Gezocht: iemand die mij kan helpen bij een schoolproject

Bericht door Anon20210626 »

hoi hoi,

wat is uiteindelijk de bedoeling van deze show?

Renée
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
jellepet
Gast

Re: Gezocht: iemand die mij kan helpen bij een schoolproject

Bericht door jellepet »