Hello lotgenoten,
vraag voor post op: hoe lang hebben jullie gehad pijn tijdens dilatie?
Sinds kort hep ik urethra pijn na dilatie. Vooral ik van klein naar grotest dilatator heb ik verandert.
Jullie ervaring ?
Bedankt.
Valentina
Voor post op: vraag op dilatatie
-
Valentina
-
Danielle
Re: Voor post op: vraag op dilatatie
Wat is pijn? Een beetje ongemak of echt au! Pijn?
Ik zou een kleinere maar dilatator gebruiken ennhet voorleggen aan de chirurg op de eerstvolgende controle. Als dat nog ver weg is zou ik contact opnemen voor een extra afspraak bij de chirurg.
Mocht je in het VUmc zijn geopereerd, dan kan je ook even bellen naar het telefonisch spreekuur van de verpleegkundige plastische chirurgie. Die heeft vast raad.
Ik zou een kleinere maar dilatator gebruiken ennhet voorleggen aan de chirurg op de eerstvolgende controle. Als dat nog ver weg is zou ik contact opnemen voor een extra afspraak bij de chirurg.
Mocht je in het VUmc zijn geopereerd, dan kan je ook even bellen naar het telefonisch spreekuur van de verpleegkundige plastische chirurgie. Die heeft vast raad.
Mijn transitieblog: Fading Gender
-
Valentina
Bedankt voor je reactie, Danielle.
Ik heb een betje ongemak.
Ik werd geopeered bj de VU en afgelopen vrijdag hep ik precies wat je gezegd hep: de verpleenkundige gebeld en zij hebben gedacht dat mischien en platic chirugug kon kijken.
De plastic chirurg zei dat normaaal is.
Ik voel me, naturrlijk tevreden van haar gesprek, maar nog: iemand anders de zeldfe ervaring?
Bedankt,
Valentina
Ik heb een betje ongemak.
Ik werd geopeered bj de VU en afgelopen vrijdag hep ik precies wat je gezegd hep: de verpleenkundige gebeld en zij hebben gedacht dat mischien en platic chirugug kon kijken.
De plastic chirurg zei dat normaaal is.
Ik voel me, naturrlijk tevreden van haar gesprek, maar nog: iemand anders de zeldfe ervaring?
Bedankt,
Valentina
-
jacqueline
ik had hetzelfde probleem....met een kleinere dilator was da weg
-
Valentina
Bedankt !!!
En ik hoop dat beter voor je i snu
Ciao