Start diagnostiek

Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Start diagnostiek

Bericht door Anon20190516 »

Jaaaaaaaayyyyyyy!!!woensdag 29 juli wordt ik verwacht bij het VU voor de start van mijn diagnostische gesprekken..eindelijk..ben exited,maar vind het ook best wel eng/spannend allemaal.gelukkig nu eens goed nieuws na wekenlang dagelijks met pijn van reuma geworsteld te hebben en de teleurstelling bij de reumatoloog dat mijn ontstekingswaarden veels te hoog waren.dus moet er nu stevig doorgepakt worden,wat inhoud dat ik zwaardere medicijnen moet gaan gebruiken...
Offline
Gebruikersavatar
Beardelady
Berichten: 324
Lid geworden op: 01 jan 2015, 11:32
Gender: Vrouw

Re: Start diagnostiek

Bericht door Beardelady »

Gefeliciteerd Rikki en beterschap met je reuma!
Gebruikersavatar
Claire
Berichten: 1129
Lid geworden op: 05 feb 2013, 00:21
Gender: Vrouw
Locatie: Almere

Re: Start diagnostiek

Bericht door Claire »

Gefeliciteerd Rikki en sterkte met de reuma
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
Jessah
Berichten: 159
Lid geworden op: 30 mei 2015, 17:50
Gender: Vrouw

Re: Start diagnostiek

Bericht door Jessah »

Hoihoi Rikki..

kvind t fijn voor je dat je mag starten bij VU met de diagnostiek!!
Het beste daarmee gewenst en
evenzo sterkte ook met je reuma!
'as a growth seed
beam like a flower'
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Start diagnostiek

Bericht door Jannet V »

De stress doet je reuma geen goed Rikki maar de HRT heeft de mijne heel veel goed gedaan. Het is geen garantie maar kan gaan helpen. Hoop zo dat het voor jou net zo uit gaat pakken als dat het bij mij gedaan heeft. Ga je volgen!
Liefs Jannet
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Gebruikersavatar
Kisamin
Berichten: 22
Lid geworden op: 05 jul 2015, 13:21
Gender: Trans MtF

Re: Start diagnostiek

Bericht door Kisamin »

Geniet van de stap die je hebt gemaakt Rikki, en maak er betreft de Reuma het beste van. Ik hoop dat het beide heel erg gaat meevallen :)
miley
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 okt 2014, 21:40
Gender: Trans MtF
Locatie: dordrecht ,Netherlands

Re: Start diagnostiek

Bericht door miley »

Gefeliciteerd Rikki !

Ze hadden mij vrijdag eindelijk gebeld en mag donderdag 30 juli voor de diagnostiek .

groetjes , Susanne
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Start diagnostiek

Bericht door Anon20190516 »

Dank jullie wel allemaal.ik mocht eigenlijk al een weekje eerder komen,maar wilde rust na alle stress ivm de reuma.plus de afgelopen periode is in etappes mijn bovengebit getrokken bij de tandarts en gisteren zijn de laatste voortanden getrokken en is mijn nieuwe gebit geplaatst,had vandaag ook een dagje vrij om wat bij te komen.plus vanmorgen nog even langs de tandarts voor controle of alles goed is.ik moet komende periode nog genoeg ziekenhuizen,hier in mijn woonplaats voor de reuma,controles-bloedprikken-rontgen,handen en voeten...en in het VU .....dus drukdrukdruk.....mijn produktiechef is er niet zo blij mee,omdat ie me altijd maar in zien te plannen...de gesprekken in de VU neem ik trouwens snipperdagen voor op,ben met heen
en terugreis al 3 uur bezig plus het gesprek is dat al een halve werkdag....gr Rikki
ps.miley,fijn dat jij ook met diagnostiek mag beginnen......
Offline
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Start diagnostiek

Bericht door Anon20190516 »

Even een vraagje aan Jannet,over de reuma.je zei dat de hrt heeft geholpen.bedoelde je hiermee dat de reuma is verminderd door de hrt???fijn weekend voor iedereen verder :D :D :D :D :D :D :D
Offline
Elrik
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:22
Gender: Trans FtM

Re: Start diagnostiek

Bericht door Elrik »

Gefeliciteerd Rikki en Suzanne! Ik werdt vanmorgen gebelt, 3 augustus heb ik de eerste vd diagnostische gesprekken :-)