Gratis ftm binders

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20230901

Gratis ftm binders

Bericht door Anon20230901 »

Heyhoi,

Ik weet dat een binder vinden best lastig is, vooral omdat ze redelijk duur zijn en je dan eerst moet praten met je ouders. Daarom bied ik bij deze gratis handgemaakte binders aan.
Deze zullen natuurlijk niet zo goed en mooi zijn als "echte" binders, maar ze doen hun werk prima. Ik heb er ook een voor mezelf, hoewel ik niet vaak bind, maar die ziet er prima uit!
Ik maak ze van oude lappen stof zoals sjaals of lakens, een rits en breed elastiek.

Als je er een wilt hebben, reageer/pb me dan de volgende maten en of je de 'm op komt halen of dat ik hem op moet sturen:
De omtrek van je bovenlichaam net onder je borsten en hoe breed je hem wilt hebben (de mijne is ongeveer 20 cm, maar als je groter bent is dat natuurlijk niet goed genoeg)

Cya,
X
Nathan90

Re: Gratis ftm binders

Bericht door Nathan90 »

Mooi initiatief. Wil wel even dubbelchecken dat je ze niet te strak maakt :) (voor jezelf en anderen) aangezien te strak binden je ribben en longen kan beschadigen. Als je er pijn van krijgt of bepaalde dingen voor je gevoel niet goed kan is het niet goed.

Dat gezegd, ik zie dat je 'trans mtf' aangeeft in je profiel. Ik vermoed dat het ftm (female to male) moet zijn als je binders draagt. ;)
Anon20230901

Haha, je hebt gelijk.
Echt stom van me, k zal het maar snel veranderen. Dankje ;)
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Geen probleem, gewoon om algehele verwarring te voorkomen als mensen iets tegen je zeggen xD
Anon20230901

Even verduidelijking van de maten:
http://prntscr.com/9e5wlg
1 = borstomtrek
2 = omtrek onder de borsten
3 = hoogte ( beter te lang dan te kort, want te kort is naar)
4 = lengte schouderbandjes (als je dit moeilijk vindt, kun je een BH bandje gebruiken)
Sam

Bericht door Sam »

Wat lief van je dat je dat aanbod doet!

Sam
Luke2000

Bericht door Luke2000 »

Hey,

Misschien stomme vraag maar maak je ze nog steeds?? Ik vind het echt een super leuk idee en zou er graag een willen hebben, omdat ik nog geen binder heb want ik ben nog niet out.

Groetjes Luke
SavannahKS

Bericht door SavannahKS »

Heii, maak je ze eigenlijk nog steeds?