Crowdfundingsactie ‘Help Jinte aan een pruik’

Nieuwsberichten
NaomiClareNL

Crowdfundingsactie ‘Help Jinte aan een pruik’

Bericht door NaomiClareNL »

Zie dit bericht voorbij komen op twitter en blijkbaar kan het nog erger dan bij mij want ik heb tenminste geen enkel probleem met mijn blonde haren. Ken haar niet en had ook nog niet via via van haar en haar problemen gehoord.

[cynisme aan] Betwijfel ten zeerste of de doktoren wel voor een raadsel staan. Mijn ervaring is dat ze niet de moeite doen hun mooie hoofdjes te breken over zulke problemen. Kun je niet mee scoren. Moet je echt werken. [cynisme uit]
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
Jessy

Re: Crowdfundingsactie ‘Help Jinte aan een pruik’

Bericht door Jessy »

Wat ik een beetje verdacht vind is dit:
Het dragen van een reguliere pruik is voor haar niet mogelijk, omdat deze zijn vervaardigd van haar dat allerlei chemische bewerkingen heeft ondergaan. Alle hoop is nu gevestigd op het speciaal laten vervaardigen van een pruik die is gemaakt van haar dat op geen enkele wijze chemisch bewerkt is.
Het klopt dat de meeste betaalbare pruiken chemische bewerkingen hebben gehad. Maar maagdelijk echt haar (Virgin hair) dat volledig onbehandeld is hoeft niet de hoofdprijs te kosten. Hier heb je al goede pruiken in rond de 200-300 Eur (kort tot halflang), oplopend tot minder dan 1000 Eur voor zeer lang.
Wat ik hier nu zeg is gebaseerd op de tijd dat ik me zelf hierin heb verdiept, en mijn ervaringen met die laatste pruiken zijn zeer goed.

PS: Sorry dat ik spreek over "verdacht", maar na veelvuldig bedonderd te zijn in mijn leven ben ik zeer wantrouwig geworden naar mensen... :(
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.