Het gaat wel hard de laatste jaren: gezichtstransplantaties, baarmoedertransplantaties, het laten groeien van vaginas in het lab en succesvol implanteren en nu het laten groeien van stembanden in het lab...
Hoe lang nog voor dat we de behandelingen zoals we die nu kennen achterhaald zijn?
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
Ben iets te vroeg geboren dat al dit zin gaat hebben voor mij ben ik bang. Baarmoeder zou wel echt super zijn zeg , als dat betekent dat ik daardoor kinderen zou kunnen krijgen.
Zou al dolgelukkig zijn als ik ooit mijn srs en borstvergroting mag ondergaan.
Een aanpassing aan de stem zou ook wel uitkomen
Verder zou een heupverbreding ook wel op de shortlist staan, maar dan moet ik eerst een rijk iemand treffen
Eindelijk alle schroom van me af gegooid, vele gesprekken etc maar nu.....23 juli 2025 begonnen aan DE reis. HRT vandaag gestart en zo vreselijk gelukkig
Ik vind het laten groeien van lichaamsdelen vanuit eigen stamcellen zo interessant! Het zou de ideale oplossing zijn voor heel veel dingen omdat er geen afstoting is. Het verhaal over de baarmoedertransplantaties ken ik, maar ik zou dat zoals dat nu gaat niet willen. Hiervoor moet je namelijk de baarmoeder van een levende donor krijgen, en zo'n risicovolle open buik operatie zou ik niemand aan willen doen. Een gegroeide baarmoeder daarentegen zou ik echt heel graag willen!