Pre-t workout

Make-up, kleding, en zo voort
Dragon

Pre-t workout

Bericht door Dragon »

Heyo,
Ik wil graag gaan sporten om wat spieren te ontwikkelen. Maar ik heb geen idee waar ik het beste kan beginnen. Ik wil wat mannelijker lijken zonder al aan T te zijn begonnen, aangezien dat vrees ik nog even gaat duren.
Hebben jullie tips? Het liefst dingen die ik thuis kan doen.
Mr.X

Re: Pre-t workout

Bericht door Mr.X »

Niet specifiek pre-T, maar wel erg fijne training: zoek op youtube 'fitnessblender hiit'. Er zijn verschillende videos tussen de 15 minuten en anderhalf uur lang, met verschillende oefeningen. Sommige met warm up and cool down. Het mooie is dat ze vaak cardio en core oefeningen combineren zonder dat je equipment nodig hebt. En hiit (high intensity interval training) is erg fijn om te doen. Je geeft 100% en gaat kapot, maar na zo'n training voel je je helemaal voldaan.
TimV

Bericht door TimV »

Nice, ik heb dat HIIT net even opgezocht en het is wel handig dat je dat ook kan doen zonder equipment. Ik doe zelf push-ups en pull-ups voor wat bredere schouders vooral en veel fietsen/ wandelen voor de lol en om te zorgen dat ik niet meer rondingen krijg dan ik al heb. Je kunt je inschrijven bij een fitnesscentrum en daar tips vragen aan trainers voor specifieke resultaten en welke oefeningen daarbij helpen. Ik durf dat zelf nog niet, maar misschien heb jij daar minder moeite mee.
Petratrans

Bericht door Petratrans »

Ik denk krachtraining en dan met name rug (breed) train je gelijk biceps. Zelf ga ik liever voor benen, billen, buik en cardio maar dat is dan ook meer voor MtF.