Caitlyn Jenner wil weer man zijn

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Hakuna
Berichten: 195
Lid geworden op: 28 jul 2015, 15:35
Gender: Transgender

Caitlyn Jenner wil weer man zijn

Bericht door Hakuna »

Caitlyn Jenner wil weer man zijn.

ma 21 dec 2015, 09:21

Een levenslange droom leek in vervulling te gaan voor Bruce Jenner toen hij eindelijk de transitie maakte om als vrouw door het leven te gaan. Toch lijkt Caitlyn Jenner nu twijfels te hebben over haar nieuwe identiteit.

De stiefvader van Kim Kardashian deelde openlijk haar strijd om als transgender uit de kast te komen en toonde haar nieuwe persona Caitlyn Jenner aan de wereld in haar documentaire I Am Cait. Volgens Star Magazine mist de vader van Kendall en Kylie Jenner echter de man die hij was geworden door de Olympische successen.

Caitlyn zou zelfs de cosmetische en medische ingrepen ongedaan willen maken, beweert het tijdschrift. Zo onderging ze een operatie om borstimplantaten te krijgen en liet ze de scherpe lijnen uit haar gezicht vervagen voor een vrouwelijkere uitstraling.

De vermeende reden voor haar terugkerende identiteitsconflict zou zijn dat ze zich ondanks alle aandacht en populariteit, eenzamer dan ooit voelt. Ook op romantisch gebied heeft ze het zwaar, het draagt het er niet aan bij dat ze nog steeds op vrouwen valt en dat ze dus als vrouw worstelt met haar seksuele geaardheid.


http://www.telegraaf.nl/prive/24903479/ ... jn___.html

http://www.dagelijksestandaard.nl/2015/ ... an-worden/

Ze heeft zo mooi resultaat bereikt en meer dan 3,5 miljoen dollar uitgegeven om dit te bereiken, blijkt ze achteraf toch een spijtoptant te zijn.
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8021
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Caitlyn Jenner wil weer man zijn

Bericht door Emma »

Ach, laten we niet meteen overhaast reageren op een stukje in een T-onvriendelijk roddelblad. En dan bedoel ik niet De Telegraaf, die het bijna klakkeloos over heeft genomen.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Hakuna
Berichten: 195
Lid geworden op: 28 jul 2015, 15:35
Gender: Transgender

Re: Caitlyn Jenner wil weer man zijn

Bericht door Hakuna »

Hier zou het bericht weer worden tegengesproken.

http://www.gossipcop.com/caitlyn-jenner ... ransition/

Hopelijk komt ze zelf met een lezing wat er nou wel of niet van waar is.
Gebruikersavatar
Claire
Berichten: 1129
Lid geworden op: 05 feb 2013, 00:21
Gender: Vrouw
Locatie: Almere

Re: Caitlyn Jenner wil weer man zijn

Bericht door Claire »

Ze interesseert me niet meer. Rare opmerkingen maakt ze. Ik ben klaar met haar. Hihi dit zal vast indruk op haar maken. :)
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
vickyblauw
Berichten: 296
Lid geworden op: 24 sep 2014, 10:40
Gender: Transgender

Re: Caitlyn Jenner wil weer man zijn

Bericht door vickyblauw »

Waar maakt iedereen zich toch druk om?
Het is gewoon weer een gehypt Amerikaans media-gebeuren.

Of ben ik te kritisch?
You can't run away from the person you are in your heart. Just be!
Gebruikersavatar
diederique
Berichten: 2045
Lid geworden op: 03 mei 2013, 17:27
Gender: Vrouw
Locatie: Dordrecht

Re: Caitlyn Jenner wil weer man zijn

Bericht door diederique »

Och, al dat gepraat "over" Caitlyn, laten we over een tijd eens zien wat ze er "echt" en vooral "zelf" over te vertellen heeft. Wat is nu mooier dan met de kerstdagen flink uitspinnen dat zo'n vrouw "spijt" heeft van alles. Zit niet een groot gedeelte van de bevolking te wachten op dit soort verhalen over spijt, nog steeds vallen op vrouwen, transen die net "echt" lijken etc. Laat Caitlyn lekker eens de vrouw kunnen zijn die ze is -is twijfel hebben niet het summum van vrouwelijkheid?
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Gebruikersavatar
Eveliene
Berichten: 612
Lid geworden op: 10 jul 2013, 15:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Almere

Re: Caitlyn Jenner wil weer man zijn

Bericht door Eveliene »

Eerst van Caitlyn zelf horen voor ik dit geloof maar aan de andere kant heeft het gebrek aan een liefdespartner toch ook een hele nare uitwerking op 'alle' mensen waardoor je ineens kan twijfelen of je nieuwe weg wel zo verstandig is. Wat ik me daarbij dan afvraag is of ze wel een rle en begeleiding heeft gehad.
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Caitlyn Jenner wil weer man zijn

Bericht door Anon20210626 »

Volgens mij heeft ze allesbijelkaar gekocht ....... Maar ik kan dat ook niet hardmaken
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
NaomiClareNL
Berichten: 657
Lid geworden op: 01 apr 2012, 01:49
Gender: Vrouw
Locatie: Rotterdam

Re: Caitlyn Jenner wil weer man zijn

Bericht door NaomiClareNL »

Ik denk dat ik maar van dit artikel uitga...
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
Gebruikersavatar
jennifer-1973
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 dec 2015, 04:55
Gender: Trans MtF

Re: Caitlyn Jenner wil weer man zijn

Bericht door jennifer-1973 »

Mijn eerste reactie was van o je die heeft de plank mis geslagen en dat dit haar pijn doet , maar bij nader inzien zijn er twee verhalen maar welke is nu waar en welke niet ?

Mijn mening is dat Caitlyn Jenner die transitie voor haar zelf heeft gedaan en niet voor iemand anders want dit is heel persoonlijk , ik kan mij voorstellen dat de kinderen van haar dit idd moeilijk vinden en dan reken ik af bij mijn eigen situatie ik zie mijn kinderen namelijk al meer dan 1 jaar al niet meer omdat hun er problemen mee hebben ook worden hun er mee gepest maar ik pieker er niet over ik laat mijn geluk en leven niet bepalen wat anderen vinden ik doe het voor mij zelf en niet voor een ander!

Ik denk dus dat Caitlyn Jenner gewoon blijft wie zij werkelijk zelf is , is dat niet zo had zij beter na moeten denken vind ik