En ook bij lesbienne onderling zitten verschillen hoor. Je hebt echt hele stoere lesbiennes, maar er zijn tegenwoordig ook een heleboel vrouwelijke.
Ik moet wel toegeven dat ik het echt moeilijk heb gevonden om lesbisch te zijn. Omdat het in mijn tijd ook helemaal niet normaal was dat lesbiennes lang haar hadden en vrouwelijk deden. Als ik in een homo bar kwam waar ze niets van mijn achtergrond wisten dan twijfelden ze wel weer of ik echt lesbisch was. Of ze dachten dat ik gewoon bi was, of dat ik een reden had om mannen te haten. Dat laatste kon ik voor mezelf nog niet ontkennen ook nog. Dat was allemaal behoorlijk verwarrend. Ik vind het zo'n flauwekul om het lesbisch zijn bij T's zo af te kraken. Trouwens, vrouwen zijn wel ietsjes toleranter. Volgens mij ben je als lesbienne alleen maar beter af.
Dat ik op vrouwen val heeft ook niets te maken met dat ik geleerd heb op vrouwen te vallen. Eerder het tegendeel dus. Iedereen vond me net een meisje en een homo, dus wat dat aan gaat. Als T heb je misschien nog wel meer dan normaal het gevoel dat je op mannen hoort te vallen omdat je ergens in je domme achterhoofd het idee hebt dat je je best moet doen om een echte vrouw te zijn. Ik denk wel dat als je eigenlijk bi bent en bang bent voor mannen dat je dan kunt kiezen om lesbisch te zijn. Heel veel lesbiennes zeggen dat.