Hai allemaal ,
Waar ik op dit moment zo tegen aan loop is dat die diagnose stelling zo lang duurt , ik bedoel iemand die in het verkeerde lichaam zit en daar klachten van ondervind en de wens heeft om het geslacht te laten aanpassen naar de gewenste sexe komt niet zo maar met dit verhaal lijkt mij ik zelf ben eerst door het UMCG Genderteam naar PSYQ gestuurd daar vond ik persoonlijk de diagnose stelling wel ok , maar ik wilde het ook goed onderbouwen zodat het richting het Genderteam van het UMCG in Groningen ook goed duidelijk werd.
De verdere onderbouwing heb ik bij Alwin Mann in Assen gedaan en ik ben daar juist veel meer wijzer over mij zelf geworden , nu moet ik enkel nog de hetero amnese doen met de psycholoog van het Gederteam Dhr Pronk ziet geen problemen dus hoop ik in het volgende gesprek groenlicht te krijgen naar de Gynaecoloog en Endocrinoloog iets waar ik echt zo naar uitkijk , Ik kan mij heel goed indenken dat men de client tegen zichzelf beschermen wil maar als alles overduidelijk is kan het toch wel wat simpeler is mijn idee want de wachtlijsten reizen immers de pan uit .
Zo is hoe ik er tegen aankijk en ik zou graag van jullie horen hoe jullie daar over denken
Groetjes Jennifer
diagnose stelling
-
jennifer-1973
-
Veronica
Re: diagnose stelling
Ik weer niet hoe dat bij het UMCG is, het valt mij op dat bij het VU de wachtlijsten korter dan ooit zijn, met een beetje geluk heb je vanaf aanmelding binnen 1,5 jaar al de hormonen, waar je vroeger meer dan 2 jaar kwijt was of langer.
-
Anon20190122
Nou Veronica het ging er vroeger wel anders aan toe bij het VU hoor dan kon je in 1,5 jaar je srs al hebben gehad!
-
LunaWeisse
Zelf zit ik ook tegen een wachtlijst aan van nog ten minste 9 maanden tot hormonen aan te kijken en ik snap volledig waarom zoveel mensen aan de DIY gaan, wat ik inmiddels zelf ook overweeg. Want terwijl zij ruim te tijd nemen zijn wij hoe ons lichaam steeds verder de verkeerde richting in 'aftakelt'.
Ik snap echt niet waarom het hier zo lang duurt terwijl het in de rest van de westerse wereld een stuk sneller kan.
Maargoed, ik hoop dat je inderdaad spoedig een groen licht te zien krijgt.
Ik snap echt niet waarom het hier zo lang duurt terwijl het in de rest van de westerse wereld een stuk sneller kan.
Maargoed, ik hoop dat je inderdaad spoedig een groen licht te zien krijgt.
Horizons that host no scenery
Starless, unending skies
Then wakes the beastly void
...Starless unending skies
The dance of stardust stills
Drapes the mountains...
Winter Thrice!
Starless, unending skies
Then wakes the beastly void
...Starless unending skies
The dance of stardust stills
Drapes the mountains...