Genitale ontharing, iemand een goed adres in Noord Nederland

Psychologen en procedures
Ylse
Voornaamwoorden: zij/haar

Genitale ontharing, iemand een goed adres in Noord Nederland

Bericht door Ylse »

Ik ga er van uit dat ik dit jaar mijn vaginaplastiek zal ondergaan en moet de regio nog ontharen. Weet iemand nog adressen hier in het noorden van het land waar met goed werk levert?

Alvast bedankt voor jullie bijdrage
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Anon20180501

Re: Genitale ontharing, iemand een goed adres in Noord Neder

Bericht door Anon20180501 »

Over een goede kan ik natuurlijk niet meepraten Ylse, maar waar je in ieder geval op moet letten ivm de vergoeding is (afhankelijk van wat voor soort polis je hebt) of de praktijk een contract heeft afgesloten met je verzekeraar en ingeschreven staat in het BIG-register. Dat laatste is denk ik sowieso het geval als de praktijk inderdaad een contract heeft afgesloten..

Als niemand je verder kan helpen is het misschien een idee om het UMCG te vragen naar welke praktijken zij doorgaans doorverwijzen of, als ze dat niet doen omdat men dat zelf moet regelen, een paar adressen kunnen geven waar ze van weten via hun cliënten/patiënten-bestand.

Het is ook wel handig om te weten welke methode er voor de srs gebruikt gaat worden ivm het gebied dat onthaard moet worden, daar kan per methode verschil in zitten.

succes... ;)
Ylse

Bericht door Ylse »

Ik ben gisteren bij Kanhai geweest en hij heeft mij aangegeven welk gebied onthaart dient te worden. Op mijn vraag of hij ook adressen had waar ik mij kon vervoegen gaf hij aan dat hij die niet had en dat hij die wellicht eens zou moeten samenstellen, maar ja, tijd.....

Ik ga in mijn zoektocht wel verder naar de meest ideale combinatie voor mij. Hopelijk komen er nog wat suggesties bovendrijven
All changes;
have their melancholy;

Anatole France
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Astrid gaf me destijds dit adres, ze weten hoe het moet en ik vond ze heel kundig. http://www.huidtherapie-keuning.nl/
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Fiona

Bericht door Fiona »

Heb nu ook 6 behandelingen gehad. Er volgen nog ongeveer 2 behandelingen. Ze hebben hun praktijk in het Martiniziekenhuis onder de naam Dermalight. Ben daarnaartoe doorverwezen door het VUmc. Ze hebben een contract met het ziekenhuis en daar sturen ze ook de rekeningen heen. Heb goede ervaringen met ze.
Ylse

Bericht door Ylse »

De huidtherapeut waar ik mijn aangezichtsontharing laat weglaseren heeft aangegeven ook de rest wel te kunnen en willen doen. Dat stukje is opgelost, nu moet ik het alleen nog even uitvechten met de zorgverzekeraar.

Ik ga er van uit dat het goed komt.
All changes;
have their melancholy;

Anatole France