Lezing Transgenderisme (omgeving Nijmegen)

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
JessevU
Gast

Lezing Transgenderisme (omgeving Nijmegen)

Bericht door JessevU »

Hallo iedereen!

Sorry dat ik zo inbreek op jullie forum, maar ik heb een dringende oproep!

Ik ben Jesse van Unen en ik ben 2dejaars geneeskunde studente aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Ik ben actief bij de organisatie International Federation of Medical Students' Associations-Nijmegen (IFMSA-Nijmegen).
Dit is een internationale vereniging van medische studenten die zich in zet voor het verbeteren van Global Health. Binnen deze organisatie ben ik actief bij de werkgroep Human rights & Peace (ook wel vluchtelingen & Mensenrechten) en organiseren wij als werkgroep verschillende projecten omtrent deze thema’s.

Wij zijn op dit moment bezig een lezing te organiseren met als onderwerp transgenderisme. Middels dit project willen wij vooroordelen wegnemen over transgenderisme, meer awareness creëren en mensen informeren over dit onderwerp.
De lezing wordt gehouden op 6 april op de Medische faculteit in Nijmegen (van 19:00 - 21:00). We hebben op dit moment al twee sprekers, een plastisch chirurg in opleiding uit het genderteam in Amsterdam, en een seksuoloog/psycholoog.
Wij zijn nu op zoek naar iemand die zijn of haar persoonlijke verhaal wil komen vertellen! Ik vroeg mij af of hier iemand is die dat leuk zou vinden? De lezing is voornamelijk voor studenten (we rekenen ongeveer op +/- 40 mensen).

U kunt contact op nemen via mijn mail: [email protected], ook als u meer vragen heeft natuurlijk. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Jesse van Unen