Nieuwe chat! Zie dit topic.

Forum en Chat-ontmoeting?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
La-Clau
Berichten: 284
Lid geworden op: 25 mar 2012, 18:47
Gender: Transgender
Locatie: Haarlemmermeer

Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door La-Clau »

Wat ik me afvraag, (en ik niet alleen), is of het een leuk idee zou kunnen zijn om eens een samenkomst te organiseren van forum- en chatdeelnemers alhier, om elkaar eens in het echt op een gezellige wijze te leren kennen.
Nu heb ik op de chat al eens een BBQ voorgesteld, (American Style, dus iedereen neemt iets te eten en te drinken mee, waarbij het wel leuk is als je dat ook aan anderen kunt laten proeven), waarvoor ik eventueel ruimte ter beschikking zou kunnen stellen.
Maar evengoed is het mogelijk dat er mensen zijn die andere, en misschien wel veel leukere ideeen hebben om zo'n ontmoeting plaats te laten vinden.
Daarom een paar vragen: Is er behoefte aan een dergelijke ontmoeting, of zouden jullie dat leuk vinden? En natuurlijk: Wat zouden jullie dan leuk vinden om als bijeenkomst te laten fungeren? Als een en ander handjes en voetjes krijgt komt er nog de vraag bij wie er wil helpen organiseren natuurlijk :) .

Dus zou ik zeggen, laat eens horen wat jullie hier over denken!

Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
Gebruikersavatar
Amber-B
Berichten: 346
Lid geworden op: 30 mar 2012, 21:02
Gender: Trans MtF

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Amber-B »

T ligt er een beetje aan waar en wanneer, maar t lijkt mij wel een leuk idee. Denk wel dat jouw plekje er groot genoeg voor is om wat mensen te herbergen. BBQ American style. Ik hou er van! Zijn er nog meer vegetariërs hier eigenlijk?
Some girls have a penis...some boys don't.
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Eva »

Uitstekend voorstel. Zet ons maar op de lijst :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Judiana »

klinkt leuk !

dan moet ik wel eerst kleren kopen
La-Clau
Berichten: 284
Lid geworden op: 25 mar 2012, 18:47
Gender: Transgender
Locatie: Haarlemmermeer

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door La-Clau »

Je moet niets Judith, dat is net wat je zelf wilt en waar je je het prettigst bij voelt, want eigenlijk heb ik de hoop dat we elkaar op zoiets meer als mensen dan als transgenders leren kennen. Tenslotte is er meer in het leven. Maar als je het leuk vindt om in nieuwe kleren te verschijnen moet je dat zeker doen!

Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Arike »

/me is altijd wel in voor een "meet and greet" ;) :P
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
marlies
Gast

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door marlies »

Klinkt leuk :)

Denk dat ik er wel bij ben, mits ik ergens kan slapen enzo :P
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Anon20180501 »

Hoi Claudia, ik zou graag meer mensen die ik heb leren 'kennen' via het forum en de chat irl willen ontmoeten en beter leren kennen tijdens een ontspannen uitje naar een prerpark, dierentuin of andere leuke uitgaansgelegenheden of een georganiseerde bijeenkomst, een BBQ en soortgelijke tuinparty's (vergeef me mijn gebrek aan fantasie op deze vroege morgen :) )
Helaas speelt bij mij en waarschijnlijk bij meerdere de afstand een grote rol. Ideaal zou zijn als dergelijke ontmoetingsplaatsen centraal liggen maar is geen must natuurlijk. Een en ander zou opgelost kunnen worden door carpooling en/of mogelijkheden om te overnachten.
Ik zelf heb helaas een te kleine woning om iets te organiseren maar voor een aantal mensen is er wel de mogelijkheid om te overnachten. Als er meerdere zijn die in dezelfde omgeving deze mogelijkheid kunnen bieden is het zeer wel mogelijk om in mijn omgeving iets te organiseren, ik denk dan aan de Efteling en de Beekse Bergen (dierentuin en strandrecreatie)
Als er behoefte is aan handjes om een feestje voor te bereiden zijn die van mij best gewillig dus die staan ter beschikking.

Ik hoop dat er verscheidene en verschillende leuke idee-en initiatieven ontspruiten bij onze leden, ik zie ze met graagte tegemoet.

Liefs Daniela.
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Arike »

Daniela schreef: strandrecreatie)
Ik ben bang dat de opkomst dan toch wat laag gaat zijn ...
Maar wie durft? :P
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Anon20180501 »

Organiseren we die toch op een regenachtige dag. :)