Forum en Chat-ontmoeting?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door jacqueline »

is er behalve de datum ook een tijd afgesproken? waarschijnlijk zal ik eerst nog de post moeten lopen want vrij krijgen zal zo kort ...en ook nog op de zaterdag..... niet meer gaan lukken. En ik wil er echt wel bij zijn, mits het geen zuipfeest gaat worden.
Gebruikersavatar
Amber-B
Berichten: 346
Lid geworden op: 30 mar 2012, 21:02
Gender: Trans MtF

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Amber-B »

jacqueline schreef: En ik wil er echt wel bij zijn, mits het geen zuipfeest gaat worden.
Zal ik dan maar thuis blijven dan? ;) 8-) :twisted: :mrgreen:
Some girls have a penis...some boys don't.
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6823
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Eva »

Please explain zuipfeest.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door jacqueline »

met zuipfeest bedoel ik dus OVERMATIG alcoholgebruik zodat een zinnig gesprek niet eens meer mogelijk is. Waar zelfs mensen gedwongen worden om mee te doen omdat je anders "spelbreker" bent. Ik spreek hier uit eigen ervaring van de vroegere studentenfeesten.
Gebruikersavatar
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Jessy »

Ik denk dat dit niet echt een studentenfeestje zal zijn ;)
Maar aan wie komt en nog moet terugrijden wil ik toch zeggen: drink NIET!
Mijn collega/vriendin dacht ook dat ze dat kon bij de nieuwjaarsreceptie dit jaar...
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
La-Clau
Berichten: 284
Lid geworden op: 25 mar 2012, 18:47
Gender: Transgender
Locatie: Haarlemmermeer

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door La-Clau »

Eerlijk gezegd ga ik er een beetje vanuit dat de mensen die komen allemaal volwassen zijn, en dus verantwoordelijk voor hun eigen gedrag. Ik ben dan ook niet van plan om als een soort van oppasser op te letten of er niemand teveel drinkt. Maar ik ga er vanuit dat een ieder zelf begrijpt dat aanstootgevend of agressief gedrag, al dan niet door alcohol, niet gewenst is. En dat mensen die nog met eigen vervoer terug willen 's avonds ook hun verantwoordelijkheid nemen. (daar zal ik wel enigszins op letten). Als dat al te moeilijk is voor sommigen, kunnen die wellicht beter naar een ander feestje gaan.
Aan de andere kant is het geen passabiliteitscursus of wedstrijdje "Wie is de beste trans" en hoop ik dat het een ontmoeting wordt tussen mensen en niet tussen rolmodellen.

Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
Gebruikersavatar
Amber-B
Berichten: 346
Lid geworden op: 30 mar 2012, 21:02
Gender: Trans MtF

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Amber-B »

Ik vermoed dat deze meeting niet te vergelijken is met n studentenfeestje. Ik vermoed dat de gemiddelde leeftijd sowieso al wat hoger ligt, alsook t verantwoordelijkheidsgevoel. Ik drink alleen als t ook echt kan, als k nog moet rijden is t max 1 alcoholische drankje minstens 2 uur vantevoren. Mensen hier die mij wel eens dronken of goed aangeschoten hebben gezien, weten dat ik ook dan nog in staat ben n gesprek te voeren en dat ik nooit iemand zal dwingen te drinken. Integendeel, dat heeft geen zin, dan is er minder alcohol voor mij over :twisted: ;) ;) ;)
Some girls have a penis...some boys don't.
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6823
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Eva »

Wij zullen vermoedelijk een genoeglijk hotelletje induiken. Daar zijn er volgens mij plenty van in die regio.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Madeleine
Berichten: 539
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:06

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Madeleine »

EvaVanA schreef:Wij zullen vermoedelijk een genoeglijk hotelletje induiken. Daar zijn er volgens mij plenty van in die regio.
Schijnt in ieder geval een goede in Aalsmeer te zitten (en ook een hoop richting Schiphol), maar Claudia is er beter van op de hoogte dan ik :P
Vroeger voelde ik mijzelf een "vreemde eend in de bijt", maar sinds ik het ben voel ik mijzelf heel normaal..:mrgreen:
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Hedwich »

jacqueline schreef:mits het geen zuipfeest gaat worden.
Ik heb ooit nog meegeholpen met "sfeerbeheer" op feesten & partijen :D