Hormoon pleister

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Jannet V

Hormoon pleister

Bericht door Jannet V »

Een vraagje.
Na meer dan drie jaar estradiol pleisters plakken op m'n 'bovenste buitenste bil kwadrant', heb ik afgelopen winter de pleisters op m'n bovenarm geplakt. Nu ik weer terug gegaan ben naar het oude vertrouwde plekje, merk ik dat de emoties sterk toenemen, alsof de oestrogeen beter opgenomen wordt. De huid op m'n bovenarm is natuurlijk veel dikker dan op m'n billen maar maakt dat verschil? Iemand hier ervaring mee?
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Ylse
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Hormoon pleister

Bericht door Ylse »

Geen idee, ik plak ze altijd op mijn bil zoals jij ook omschrijft. Dat leek me de meest handige plek.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Sophia

Bericht door Sophia »

Altij ook op de bil. Minste last met kleding
Silvia

Bericht door Silvia »

ik plak het meestal op mijn boven been .
aan de voorkant .
nooit op mijn arm of bil geprobeerd :)
Everyone is Perfect in their Own Way

Afbeelding
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Ik wissel het af, Jannet. Linksboven(arm), rechtsboven, linksonder(dijbeen), rechtsonder, en zo voort. Dat doe ik al enkele jaren en ik heb eigenlijk geen verschil gemerkt tussen boven en onder.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Mijn 'favoriete' plek is ook bovenbeen. Ik heb best wat variatie geprobeerd maar die plek geeft de minste irritatie. Ik vind de systen 100 ook eigenlijk te groot voor mijn bovenarm.

Moet ik bij zeggen dat ik er drie in de week plak plaats van de gebruikelijke twee, en om het mezelf niet te moeilijk te maken met wisselen met drie pleisters, laat ik ze gewoon een week zitten.

Is ook goed voor mijn estradiolwaarde want die was eerst veel te laag.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Benen en armen hebben wel ongeveer de zelfde (opper)huiddikte. Ik was vooral nieuwsgierig of iemand verschil in werking voelde tussen de dunnere huid, zoals bil of buik en de toch iets stuggere opperhuid van armen en benen. Ik zou me voor kunnen stellen dat de opname gemakkelijker gaat als de huid dunner en zachter is, nu ik gemerkt heb dat het bij mij een verschil lijkt te maken. (ze plakken wel gemakkelijker op mijn wel gevormde baby billetjes :lol: )
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Cait

Bericht door Cait »

Ik doe de pleisters altijd op de bovenarmen . Ik merk wel dat mijn huid feller reageert op de systen pleisters dan de sandoz . Ik heb het idee dat op bil etc snel los gaat ivm zitten en veel vet .
En wat is een lage oestrogeen waarde ? Ik heb sinds srs 404 met staten 75 . En 0.9 testo , en toch begint overal plots beharing te groeien die ik allang niet meer had .
Anouk

Bericht door Anouk »

Ik heb mijn eerste pleisters bij de apotheek van het VUmc gehaald en het herhaalrecept bij de huisarts.
De pleisters van mijn huisarts zijn qua verpakking hetzelfde als die van het VUmc, maar ik heb tot nu toe al 3 pleisters vroegtijdig moeten vernieuwen omdat ze voor geen meter plakken. Ze worden erg glazig/wittig en laten aan de randen heel snel los. Iemand hier ervaring mee??
Nothing changes as everything changes
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Vastplakken met pleistertape! Het blijven vreselijke dingen die hormoonpleisters daarom wilde ik perse estrogel!