Nieuwe chat! Zie dit topic.

Het stomme gestaar!!!!

Pas ik nou in een hokje of niet?
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Het stomme gestaar!!!!

Bericht door Anon20190516 »

Pfffffff,ikben hetzo zat,dat stomme aangapen van anderen.elke dag heb ik er minstens 5 die me lopen aan te staren.ben verdomme geen kermisattractie.ik doe hartstikke mijn best om er acceptabel uit te zien en ik vind zelf dat ik er best goed uitzie.ik zit al slecht in mijn vel.deels denk ik dat het de hormonen zijn dat ik me rot voel,maar ook een vriendin die zaterdag mee zou gaan naar een personeelsuitje,heeft zoals gewoonlijk bij mij gaat op het laatste moment afgezegd,omdat ze toevallig ineens moet werken,kledingwinkel,sale enzo,ik vind het zooo erg,had zo graag mee gewild blablabla.en niet alleen zij doet dit,maar dit soort dingen overkomt mee zo vaak,of ze vinde de dingen waar ik heen wil niet leuk.dus ga ik maar weer alleen heen,mijn vertrouwen inmensen is onderhand nul.mijn familie heb ik ook niets aan,die hebben het ook altijd te druk met zichzelf.sociale contacten met nieuwe mensen maken durf ik niet meerof mee vragen ergens heen,want tja kans is aanwezig dat het hetzelfde riedeltje is zoals mij hele leven al gaat.voorheen dacht ik dan tieft iedereen maar lekker op,ik red me alleen wel,maar door invloed van de hormonen,heb ik het emotioneel heel zwaar mee.ik ga zaterdag denk ik niet naar het personeelsuitje.heb er geen zin meer in .men denkt dat alleen ouderen eenzaam zijn,nou think again.het lukt me gewoon bijna niet meer mensen te vertrouwen
Offline
Suikerklontje
Berichten: 161
Lid geworden op: 10 mar 2016, 19:57
Gender: Vrouw

Re: Het stomme gestaar!!!!

Bericht door Suikerklontje »

Not sure hoe ver je bent met je hormonen, maar onderschat niet wat ze met je doen niet alleen qua uiterlijk maar ook je emoties. De wereld is niet opeens veranderd maar je gaat er wel anders naar kijken. Dit kan frustrerend zijn. Maar probeer, even if faking it helps, er positief in te blijven staan en positief met anderen om te gaan. Het wordt beter!

En met nastaren, gewoon recht in de ogen terug staren. Stoppen ze vanzelf.
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Het stomme gestaar!!!!

Bericht door Anon20190516 »

Ik heb nu een week hormonen.idd heb ik volgens mij wel al last van stemmingswisselingen...maar feit blijft dat hetgene ik over schreef is echt waar en gebeurt al heeeel lang!!!ik bedoel er komt 1 keer in de week een goede vriend langs en verder zie ik nooit iemand...maar goed ik heb dit al es eerder in een onderwerp aangekaart en ik wil er verder niemand mee vermoeien.het is in elk geval definitief dat ik dus weeeeer alleen moet zaterdag naar het personeelsfeestje.ik zal er maar het beste van proberen te maken
Offline
Gebruikersavatar
anne-nienke
Berichten: 260
Lid geworden op: 14 apr 2013, 18:32
Gender: Onzeker

Re: Het stomme gestaar!!!!

Bericht door anne-nienke »

Ik geloof niet dat je zorgen moet maken ofdat je er iemand mee vermoeid. Als ik jou was zou ik ook niet staan te springen om naar dat soort feestjes te gaan.

Aan de andere kant, het zijn je collega's. Ik zie mijn collega's vaker dan dat ik mijn vrienden zie. Ik weet niet in wat voor een bedrijf je werkt, maar er moet toch wel iemand zijn waar je aansluiting kunt vinden? Denk er eens over na.
Gebruikersavatar
Cait
Berichten: 561
Lid geworden op: 19 mar 2014, 05:18
Gender: Vrouw
Locatie: Midden Nederland

Re: Het stomme gestaar!!!!

Bericht door Cait »

Ik zie mijn collega's vaker dan mijn vrienden en met collega's is ook makkelijk iets afgesproken omdat je ze op de werkvloer ziet .
Anouk
Berichten: 111
Lid geworden op: 04 mar 2016, 11:00
Gender: Vrouw

Re: Het stomme gestaar!!!!

Bericht door Anouk »

Ja Rikki, net begonnen hé. Ik herken het, vooral het stukje dat iedereen op kan tiefen. De eerste weken gingen bij mij net zo. Punt is dat er iets aan je veranderd. waarschijnlijk straal je, wat iets heel positiefs is. En ja, dan trek je het juist aan dat mensen naar je kijken.
Het is nu een kwestie van tijd en dan ga je ook zien wat die starende mensen zien: een stralende vrouw. Pas dan kun je ervan genieten dat ze kijken.

Trek het je niet aan als iemand een afspraak afzegt. Natuurlijk is het best lullig, vooral op het laatste moment, maar wie zegt dat het iets met jou te maken heeft??

Good luck!!
Nothing changes as everything changes
Suikerklontje
Berichten: 161
Lid geworden op: 10 mar 2016, 19:57
Gender: Vrouw

Re: Het stomme gestaar!!!!

Bericht door Suikerklontje »

Vrouwen worden sowieso meer aangekeken. Vrouwen kijken voor mogelijke competitie en mannen kijken of ze je interessant vinden.
Silvia
Berichten: 584
Lid geworden op: 01 sep 2013, 14:16
Gender: Vrouw
Locatie: Zoetermeer

Re: Het stomme gestaar!!!!

Bericht door Silvia »

woensdag liep ik naar huis.
reed een bestel busje langs..
het raam stond open omdat het wel lekker weer was.
de man in dat busje keek me aan en knipoogde naar me en glimlachte .

was de 1ste keer dat het me opviel lol , en ook even wennen , en ook best wel leuk , al was hij niet mijn type :P
Everyone is Perfect in their Own Way


Afbeelding
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Het stomme gestaar!!!!

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik had daar vooral in het begin erg veel last van, maar sinds ik relaxter ben heb ik er geen last meer van. Niet dat het niet meer gebeurt, maar ik let er gewoon niet meer op en dus zie ik het ook niet meer.
Irene
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Het stomme gestaar!!!!

Bericht door Anon20190516 »

Ja,sorry hoor dat ik me zo liet gaan.af en toe zit het me gewoon hoog.overigens presenteer ik me bijna een jaar als vrouw en de starende blikken(ik bedoel dus:what the fuck is dat blikken)heb ik al die tijd al,dus lang voor mijn hormonen.toen ik me nog als man moest presenteren had ik dit nooit en was overal volledig anoniem en werd nooit aangestaard.overigens vorige week ook nog even door een groepje marokkaanse medelanders uitgelachen,omdat ik een dag niet kon scheren toen ik de volgende dag laser/electrische epilatie had,dan voel je je ook behoorlijk klein.maar goed ik stop met zeuren,want iedereen heeft zo zijn probleempjes,toch?fijn weekend ieder1
Offline