Vreemde ervaringen
-
Anon20190516
Vreemde ervaringen
Voor ik met de hormonen startte,leefde ik al zeker een half jaar volledig als vrouw.in die periode werd er eigenlijk niet of nauwelijks op mij gereageerd door de mannelijke polulatie.gisteren overkwam mij iets heel merkwaardigs:ik zat op een terras lekker een uitsmijter te verorberen,in die periode dat ik daar zat zijn er 3 verschillende mannen langs gelopen die alledrie me allervriendelijkst "eet smakelijk" wenstte(uiteraard antwoordde ik met"dank je"),even later toen ik naar huis fietstte liet een man in de auto mij voorgaan,terwijl hij voorrang had.zijn raampje stond open en ik bedankte hem en hij zei alsjeblieft schat oid,kon het niet goed verstaan,omdat ik doorfietstte.het rare is dat ik juist de laatste dagen het gevoel had dat er niets meer gebeurde met mijn uiterlijk,de eerste 2 weken voelde ik kriebels in mijn tepels enzo,emotioneler .er groeien ook weer allemaal lange donkere haren op mijn benen,alsof mijn lichaam terugvecht,het voelde alsof ik weer aan het vermannelijken was.in de spiegel zie ik ook niets wat anders is ofzo.de reacties van die mannen vond ik wel cool ,maar verwachtte het niet.is iemand hier dit ook wel eens overkomen???
-
Anouk
Re: Vreemde ervaringen
Laat ik voor de reacties van de mannen refereren aan de reactie die ik gaf op je topic 'dat stomme gestaar'.
Wat de haargroei betreft: je lichaam gaat zoeken naar een nieuwe hormonale balans. Dit kan best weleens de reden zijn van de haargroei. Zelf merk ik dat mijn baardgroei soms erg traag groeit en ik me soms twee keer per dag moet scheren. Het rommelt gewoon een beetje van binnen, net als bij een puber!!
Wat de haargroei betreft: je lichaam gaat zoeken naar een nieuwe hormonale balans. Dit kan best weleens de reden zijn van de haargroei. Zelf merk ik dat mijn baardgroei soms erg traag groeit en ik me soms twee keer per dag moet scheren. Het rommelt gewoon een beetje van binnen, net als bij een puber!!
Nothing changes as everything changes
-
Anon20190516
Ik zat iets te overdenken:mijn lichaam draait nu steeds meer op oestrogeen dan testo,lijkt mij.mijn lichaamsgeur is nu ook anders.zou het niet zo kunnen zijn dat de heren daar op reageren(vrouwelijke feromonen)? 
-
Silvia
Rikki schreef:Ik zat iets te overdenken:mijn lichaam draait nu steeds meer op oestrogeen dan testo,lijkt mij.mijn lichaamsgeur is nu ook anders.zou het niet zo kunnen zijn dat de heren daar op reageren(vrouwelijke feromonen)?
nee lijk me sterk , ze knipoog naar mij ook en flirten , maar ze zijn best ver weg . dus ze kunnen mij niet ruiken , en als ze mij ruik ruiken ze mijn parfum lol
Everyone is Perfect in their Own Way

-
Anon20190516
Toch snap ik dan niet dat dit me plots overkomt nu ik de hormonen ben gestart.je zou misschien kunnen zeggen dat ik anders uit mijn ogen kijk,maar dat gaat niet op,want ik heb meekleurende brillenglazen.op terras zie je mijn ogen dus niet.het zal dan wel een mysterie blijven
-
Silvia
denk eerder de kleding en haren .
als ze vrouwen kleding zie en je haren zijn lang dan denken ze het is een vrouw .
als je mannen kleding aan heb en erg korte haar heb dan zien de mensen je meestal als man .
als ze vrouwen kleding zie en je haren zijn lang dan denken ze het is een vrouw .
als je mannen kleding aan heb en erg korte haar heb dan zien de mensen je meestal als man .
Everyone is Perfect in their Own Way

-
Anouk
Ik hoop dat je, ongeacht de reden/oorzaak, gaat genieten van de aandacht die je krijgt.
Het zal in veel gevallen niet je droomprins zijn, maar erkend worden als vrouw en aantrekkelijk gevonden worden mag je toch minimaal als compliment ervaren.
Het zal in veel gevallen niet je droomprins zijn, maar erkend worden als vrouw en aantrekkelijk gevonden worden mag je toch minimaal als compliment ervaren.
Nothing changes as everything changes
-
Anon20190516
Uiteraard geniet ik daar van.ook geniet ik hoe ik word aangesproken door de brede,grote,bebaarde,stoere man in een winkel waar ik wel eens kom en die me steevast "schat"noemt