Nu dilateren wij trans vrouwtjes iets vaker dan een biologische vrouw, maar daarom heb ik ook een vraag. Mijn vriend zei dat als hij iets moet noemen wat anders is dan een bio vrouw haar vagina dan is dat, dat mijn vulva altijd al open staat.
Is dit een dingetje wat wij gewoon hebben? Of wordt dat minder als je niet meer tweemaal daags hoeft te dilateren?
Vulva staat open
-
Suikerklontje
-
Suikerklontje
Re: Vulva staat open
Vulva ligt dieper, bedoelde ik.
-
Anon20180501
Re: Vulva staat open
Hoi Suikerklontje...
Ook bij mij zit de opening wat dieper maar niet opvallend en/of storend diep of zo. Als ik afga op mijn ervaringen met vrouwen (2 handen
) dan ziet het er voor mezelf iig heel goed uit.. ook volgens mijn bedpartners trouwens, die hadden niets bijzonders gezien, in die zin dan...
'ik zie' mezelf ook wel eens terug op foto's en beelden van anderen, waarvan ik dan niet weet of ik op dat moment naar een neo-vagina zit te kijken of niet..??
Boeien verder, zoveel vagina's, zoveel... plezier ermee.

Ook bij mij zit de opening wat dieper maar niet opvallend en/of storend diep of zo. Als ik afga op mijn ervaringen met vrouwen (2 handen
'ik zie' mezelf ook wel eens terug op foto's en beelden van anderen, waarvan ik dan niet weet of ik op dat moment naar een neo-vagina zit te kijken of niet..??